Ismét árat csökkent a Lidl
A Lidl Magyarország ismét 70 termék fogyasztói árát csökkentette, köztük számos, a magyar vásárlók számára olyan fontos pékáru termékekét, mint a félbarna kenyér, a fehér kenyér vagy a méltán népszerű fahéjas tekercs. A pékáruk mellett a baromfi rudacskák ára is jelentős mértékben csökkent.
Január eleje óta folyamatosan csökkenti a Lidl Magyarország a fogyasztói árakat. Ezidáig több mint 300 termék árát mérsékelte a vállalat, melyek között helyet kaptak a különféle tej-és tejtermékek, így például a sajtok és a vajak, a száraztészták, a rizs, de számos egyéb élelmiszerért kevesebbet kell már fizetni a tavalyihoz képest.
„Vállalatunk arra törekszik, hogy vásárlóink a lehető legjobb áron tudják megvásárolni a termékeket akár kisebb, akár nagyobb bevásárlásról van szó. Ennek érdekében január óta folyamatosan csökkentjük az árakat, március 13-tól pedig újabb, 70 terméket érintő árcsökkentéssel szeretnénk támogatni a magyar embereket. Ezek közül 17 különféle pékáru ára mérséklődött, így például az 1 kg-os félbarna kenyér ára újra 700 Ft alá csökkent, azaz 50 forinttal olcsóbban 695 Ft-ért vásárolható meg. Az 1 kg-os szeletelt fehér kenyér ára szintén 50 forinttal lett olcsóbb, vagyis 899 forintra mérséklődött, de a sajttal szórt nosztalgia kifli ára is 20 forinttal csökkent, míg a fahéjas tekercs 10%-kal lett olcsóbb. Jelentős mértékben, 20%-kal csökkent az 1 kg-os kiszerelésben elérhető baromfi rudacska ára is, amit mostantól 949 forintért vehetnek meg a vásárlók.”
– emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc kínálatában elérhető tartósan árcsökkentett termékek között szerepelnek olyan termékek is, mint például a szendvicsfeltét, aminek 11 százalékkal mérséklődött az ára, vagy a gyorsfagyasztott csirkemáj (500g), ami 499 forintos áron érhető el, vagyis 16%-kal kell érte kevesebbet fizetni. Jelentős mértékben, 29%-kal csökkent a nassolni vágyók körében népszerű Alesto kaliforniai dióbél ára is, ami az eddigi 1699 forint helyett 1199 forintért szerezhető be.
Az áruházlánc a minőségi és kedvező árú termékkínálat mellett számos egyéb módon igyekszik vásárlóit támogatni abban, hogy minél több maradjon a családi kasszában. A hetente változó akciók mellett a vásárlók további kedvezményeket érvényesíthetnek, ha minden vásárlás alkalmával használják a Lidl Plus applikációt. Az applikációban hetente további 10-12 akciós árucikket jelentő kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során, valamint a kaparós nyereménykártyákkal és a Kupon Plusszal további kedvezményekhez – mint például ajándék termékek vagy extra számlavégi kedvezmény – juthatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét menhelyi állatok élelmezését segíti a Lidl
Sikeresen zárult a Lidl Magyarország 13. Telitálka kampánya, melyet az…
Tovább olvasom >Állatjólét terén Németországban az ALDI Süd és a Kaufland jár az élen
Állatjóléti törekvések terén a német élelmiszer-kiskereskedelmi láncok közül az ALDI…
Tovább olvasom >Az országosan egységes árképzésért kampányol a Lidl Finnországban
A Lidl Finnország az országosan egységes árakat támogatja, kritizálva a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >