Ismét a női kézilabda-világbajnokság támogatója a Lidl

Szerző: Trademagazin Dátum: 2025. 11. 27. 11:58
🎧 Hallgasd a cikket:

A Lidl továbbra is kiáll a nemzetközi kézilabdasport mellett, és a 2025-ös női kézilabda-világbajnokság hivatalos frissélelmiszer-partnere lett, erősítve ezzel a női sportok iránti elköteleződését, valamint a tudatos, egészséges életmód népszerűsítését.

A Lidl és a Nemzetközi Kézilabda Szövetség (IHF) partnersége 2017-ben indult, és azóta a vállalat sporttámogatási stratégiájának meghatározó pillére a kézilabdasport. Ennek részeként a 2025-ös női kézilabda-világbajnokság frissélelmiszer-partnere lett.

A vállalat kiemelt célja, hogy mindenki számára elérhetővé tegye az egészséges élelmiszereket és ezzel ösztönözze az embereket az egészségtudatos életmódra, amely megfelelő energiát biztosít a sporthoz és a mindennapi aktivitáshoz. Ennek érdekében üzleteiben friss gyümölcsök és zöldségek széles választékát kínálja megfizethető áron. Frissélelmiszer-partnerként pedig a Lidl nemcsak az áruházakban, hanem a stadionokban is gondoskodik a megfelelő energiaforrásról: a női kézilabda-világbajnokságon friss gyümölccsel látja el a játékosokat, a hivatalos személyeket, a bírókat és az önkénteseket.

A Lidl ezzel a partnerséggel megerősíti a női sport és a nemek közötti egyenlőség iránti szilárd elkötelezettségét, valamint hozzájárulását a női sportolók teljesítményének szélesebb körű láthatóságához.

Kovács Tibor, a Lidl Magyarország marketing- és ügyfélélmény igazgatója kiemelte:

„Rendkívül büszkék vagyunk arra, hogy a Lidl ismét a női kézilabda egyik legjelentősebb nemzetközi eseményének partnere lehet. Fontosnak tartjuk, hogy a női sportolók teljesítménye megkapja a megfelelő figyelmet, valamint minél több nő és lány találjon inspirációt a sportban. Hiszünk abban, hogy az egészséges táplálkozás és a sport támogatása kéz a kézben jár, és örömmel járulunk hozzá ahhoz, hogy ez még több ember számára jelentsen motivációt a mindennapokban”

majd hozzátette:

„Természetesen, teljes szívvel szurkolunk a magyar csapatnak, akik november 27-én, 29-én és december 1-jén lépnek majd a pályára. A szurkolás pedig rajtunk nem fog múlni; gondoskodunk arról is, hogy a lelátón ott legyenek a legszerencsésebb vásárlóink, akiknek mi biztosítjuk a kiutazás és a mérkőzés felejthetetlen élményét, és mindent megteszünk azért, hogy hozzájáruljunk a lányok sikeréhez.”

A vállalat célja, hogy Európa-szerte ráirányítsa a figyelmet a sport, a mozgás és a tudatos táplálkozás összefüggéseire, és ösztönözze az embereket az aktív életmódra, valamint a fenntartható élelmiszer-választásra. A Lidl Magyarország ennek érdekében folyamatosan dolgozik termékkínálatának szélesítésén: rendszeresen bővíti fenntartható és egészséges termékei választékát, többek között a növényi alapú szortimentet is.

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink