Ismét a Carlsberg az UEFA válogatott tornáinak hivatalos söre
A Carlsberg hosszú távú partnerségi megállapodást írt alá az Európai Labdarúgó-szövetséggel, amelynek értelmében az UEFA válogatott tornáinak hivatalos söre lett. A partnerség részeként a Carlsberg kizárólagos forgalmazási jogokat kap az UEFA EURO 2028™, az UEFA Női EURO 2029, az UEFA Futsal EURO™ versenyeken, valamint az UEFA Nemzetek Ligája döntőin™.
A Carlsberg dán sörmárka hosszú távú együttműködést kötött az Európai Labdarúgó-szövetséggel, így a márka az UEFA válogatott tornáinak hivatalos söre lett. A megállapodás magában foglalja az UEFA EURO 2028™, az UEFA Női EURO 2029, az UEFA Nemzetek Ligája döntőit™, az UEFA Női Nemzetek Ligáját, a férfi és női Európa-bajnoki selejtezőket, valamint az UEFA Futsal EURO™-t.
Az együttműködés a 2025. márciusában induló Európa-bajnoki selejtezőkkel veszi kezdetét. A megállapodással a Carlsberg visszatér az európai labdarúgás élvonalába, miután a márka az 1988 és 2016 közötti, több mint két évtizeden át tartó partnerségével már bizonyította elkötelezettségét a sport iránt. A márka továbbá hűséges partnere a Liverpool FC-nek is, amellyel továbbra is azon dolgozik, hogy hatásos és tartalmas kampányokat hozzon létre, amelyek a klub jeles történelmét ünneplik, és ami a legfontosabb, még több rajongó számára tegye elérthetővé a futball legnagyszerűbb pillanatait.
A megállapodás hivatalosan az alábbi eseményekre vonatkozik:
- UEFA EURO 2028™
- UEFA Női EURO 2029
- UEFA Nemzetek Ligája döntők™ 2025, 2027, 2029
- UEFA Női Nemzetek Ligája 2025-2030
- Férfi Európa-bajnoki selejtezők 2025-2029
- Női Európa-bajnoki selejtezők 2028, 2029
- UEFA Futsal EURO™ 2026, 2030
„Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a Carlsberg lehet az UEFA válogatott tornáinak hivatalos söre. Célunk, hogy a szurkolók számára különleges futballélményeket nyújtsunk, és ez a partnerség lehetőséget ad arra, hogy még közelebb hozzuk őket a sportág legfontosabb pillanataihoz.
A Carlsberg és a szélesebb sörportfóliónk felejthetetlen élményeket kínál majd a szurkolóknak. Izgatottak vagyunk a lehetőségek miatt, amelyeket számos szinten valósítunk meg, legyen szó női futballról, a szurkolói élményekről, vagy a mérkőzések legemlékezetesebb pillanatairól. Hiszünk abban, hogy a futball és a Carlsberg jól kiegészítik egymást.
Azóta, hogy először támogattuk az UEFA EURO 1988-at, a labdarúgás rengeteget változott, és ma már minden korábbinál nagyobb figyelem övezi, különösen nemzetközi szinten. Alig várjuk, hogy továbbra is részesei lehessünk ennek az útnak, mind a női, mind a férfi labdarúgásban.”
– mondta Lynsey Woods, a Carlsberg globális márkaigazgatója.
A szponzoráció részeként továbbá a Carlsberg kizárólagos forgalmazási jogokat élvez az UEFA EURO 2028™, az UEFA Női EURO 2029, az UEFA Futsal EURO™ és az UEFA Nemzetek Ligája döntőin™, valamint látható lesz a pálya menti hirdetőtáblákon és az UEFA válogatott labdarúgóversenyeinek sajtóinterjúi során. A Carlsberg, mint az UEFA válogatott tornáinak hivatalos söre, a partnerség ideje alatt további különleges élményeket is kínál majd futballszurkolóknak.
„A Carlsberg és az UEFA együttműködése egészen az UEFA EURO 1988-ig nyúlik vissza, és most izgatottan várjuk, hogy együtt nyissuk meg ezt a következő új fejezetet. Alig várjuk, hogy elkezdődjenek az előttünk álló, izgalmas európai sorozatok, hogy még közelebb hozhassuk a játékot a szurkolókhoz, és minden pillanatot még különlegesebbé tegyünk”
– Aleksander Čeferin, az UEFA elnöke.
Kapcsolódó cikkeink
Itt az első cukor- és alkoholmentes cider
Az elsőként Németországban debütáló Somersby Zero a Carlsberg szerint az…
Tovább olvasom >Résztulajdont vásárol a Molson Coors a Fever-Tree-ben
A Molson Coors 8,5%-os részesedést szerez a brit Fever-Tree-ben egy…
Tovább olvasom >Szeretik a britek az alacsony alkoholtartalmú sört
Friss adatok szerint az Egyesült Királyság lett az egyik leggyorsabban…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Gyulahús Kft. – A hagyomány és a kiváló minőség egyesítése
A Gyulahús Kft. 2013-ban alakult, és azóta is 100%-ban Gyula…
Tovább olvasom >Mintegy 1,4 milliárd forintból modernizálta három áruházát a SPAR Magyarország
Márciusban három megújult SPAR-szupermarketet is birtokba vehettek a vásárlók: a…
Tovább olvasom >K&H: 100 ezer forint alatt vagy 2 millió felett
A fiataloknak átlagosan 669 ezer forint tartaléka van, a részletes…
Tovább olvasom >