Ismert YouTube sztár adományozta egy berlini Edeka üzlet teljes készletét rászorulóknak
MrBeast, a világ egyik legismertebb YouTube-sztárja, egy berlini Edeka üzlet teljes árukészletét megvásárolta, hogy azt 15 helyi segélyszervezetnek adományozza.

Fotó: Edeka
Az amerikai James Donaldson, akit online MrBeast néven ismernek, tízórás akciója során többek között a Berliner Tafel, a Heilsarmee, a Kältehilfe Berlin, a Strassenfeger Egyesület, a Berliner Tiertafel és a Die Arche Berlin szervezetek kaptak adományt.
Az akciót MrBeast kilenc német közösségimédia-személyiség támogatásával hajtotta végre, köztük Hey Moritz, Rick Azas, Fabian Baggler, The Real Life Guys és Younes Zarou is közreműködtek. Az eseményt a YouTube mrbeast2 csatornáján rögzítették, amely több mint 300 millió követővel rendelkezik, és amelynek videói rendszeresen 100 millió feletti nézettséget érnek el.
MrBeast népszerűsége nemcsak jótékonysági akcióinak, hanem saját csokoládémárkájának, a Feastables-nek is köszönhető, amely kizárólag az Edeka, a Netto Marken-Discount és a Marktkauf üzletekben kapható Németországban. Az Edeka közlése szerint a márka bevezetése a cég innovációs platformja, a Starthub segítségével valósult meg.
Lebensmittelpraxis
Kapcsolódó cikkeink
Új kampánnyal népszerűsíti a regionális termékeket az Edeka
Új reklámkampányt indított az Edeka Németországban, amelynek középpontjában a kereskedő…
Tovább olvasom >Németországban egyre több vásárlót vonzanak az élelmiszerek a drogériákba
Egyre nagyobb szerep jut a drogériák élelmiszer-kínálatának a német fogyasztók…
Tovább olvasom >Javult a GfK májusra vonatkozó német fogyasztói hangulatindexe
Az elemzők által várt romlás helyett javult a nürnbergi GfK…
Tovább olvasom >További cikkeink
Terjednek a sötét mintázatok az e-kereskedelemben – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is
Sürgetés, nyomásgyakorlás, költségek elrejtése vagy „csepegtetése” – egyre gyakrabban alkalmazzák…
Tovább olvasom >Történelmi csúcson a vállalati fúziók – gyorsabb eljárásokkal, mesterséges intelligenciával dolgozik a GVH
2024-ben rekordszámú vállalati összefonódás történt Magyarországon, az érintett cégek összesített…
Tovább olvasom >Fagy sújtotta a hazai gyümölcsösöket – áremelkedéssel és kínálati hiánnyal indul a szezon
Május beköszöntével egyre több szezonális gyümölcs jelenik meg a boltokban…
Tovább olvasom >