Iskolakezdés: a diszkont és a net az elsődleges forrás
Az AdvertisingAge (USA) legfrissebb közleménye szerint korán kezdik meg az amerikai vásárlók a tanévhez szükséges cikkek beszerzését. A 3–18 éves korosztályú gyermekekkel rendelkező háztartások idén 14 százalékkal többet szándékoznak költeni tanszerre, kiegészítőkre, technikai eszközökre, ruházatra, mint tavaly – jelenti az Országos Kereskedelmi Szövetség (USA) a július 2–9. között 8500 főt megkérdező BIGInsight elemzését idézve.
A megkérdezettek 67 százaléka a diszkont típusú üzletekben vagy az interneten véli megtalálni a legversenyképesebb ajánlatokat. 60 százalék szeretne okostelefont, táblagépet és egyéb technikai eszközt vásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Marika hazatér
A magyarországi Ír Nagykövetség a Szent Patrik-napot március 17-én a…
Tovább olvasom >Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >