Iskolakezdés: a diszkont és a net az elsődleges forrás
Az AdvertisingAge (USA) legfrissebb közleménye szerint korán kezdik meg az amerikai vásárlók a tanévhez szükséges cikkek beszerzését. A 3–18 éves korosztályú gyermekekkel rendelkező háztartások idén 14 százalékkal többet szándékoznak költeni tanszerre, kiegészítőkre, technikai eszközökre, ruházatra, mint tavaly – jelenti az Országos Kereskedelmi Szövetség (USA) a július 2–9. között 8500 főt megkérdező BIGInsight elemzését idézve.
A megkérdezettek 67 százaléka a diszkont típusú üzletekben vagy az interneten véli megtalálni a legversenyképesebb ajánlatokat. 60 százalék szeretne okostelefont, táblagépet és egyéb technikai eszközt vásárolni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >