Ipsos: Miként őrizhetjük meg márkánk online követőit?
Számtalan akcióterv született már a like-olók aktív figyelmének felkeltésére. Nézzük, hogy az Ipsos nemzetközi kutatásában, saját bevallásuk szerint, mi ösztönzi őket a legjobban.
A legnagyobb mértékben a nyereményjátékok buzdítanak, valamint a meglévő és az újonnan bevezetendő termékekkel kapcsolatos véleménynyilvánítás lehetősége. Ezen a területen a nemzetközi átlag 52%, Magyarországon azonban a 61%-ot is eléri.
Nemzetközi szinten 50%-nyian reagálnak pozitívan a különféle kedvezményeket biztosító kuponokra és az ingyenes termékekre (közeli ehhez a magyar 46%-os átlag).
Érdemes vicces, érdekes megoldásokkal próbálkozni, 34%-ból vált ez ki érdeklődést mind a nemzetközi porondon, mind itthon. 34%-ot ösztönöz arra, hogy az általa olvasottakat másokkal is megossza (a magyar adat ennél egy hajszállal még magasabb is: 36%).
Ha a márkával kapcsolatos e-mailjeire választ kap, azt 30% értékeli kedvezően (a magyarok 22%-ban lelkesednek ezért). 28% veszi szívesen, ha kommentjei nem maradnak visszhangtalanok (a magyarok 18%-ban vélekednek így).
A fentieket megszívlelve, márkatulajdonosként, közelebb férkőzhetünk követőinkhez, s nagyobb mértékben elnyerhetjük lojalitásukat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >