Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Ipsos: ezek voltak a legkreatívabb Super Bowl reklámok 2023-ban
Ipsos: ezek voltak a legkreatívabb Super Bowl reklámok 2023-ban
🎧 Hallgasd a cikket:
Az Ipsos az idei évben is valós időben tesztelte a Super Bowl ideje alatt bemutatott reklámszpotokat. Íme, a leginkább kreatív reklámok:
A legjobb boldog CFO: PopCorners
A legjobb celeb-spotting: Dunkin’ és Ben Affleckék
A kakukktojás: Tubi
A legjobb együttműködés: GM & Netflix
A legerősebb nosztalgia: Disney
A legütősebb céges vonal: Google Pixel 7 – Amy Schumer, Giannis Antetokounmpo & Doja Cat
A legjobb zene: T-Mobile
Kapcsolódó cikkeink
Világszerte tízből heten tartanak az élelmiszerek további drágulásától
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A bizonytalanság évtizede
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A GVH Digitális Tudatosság Programja segít felismerni a trükköket, amikkel a reklámok befolyásolnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Elbizonytalanodási csapdában a kiskereskedelmi forgalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: októberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,1, az előző havit 0,5 százalékkal haladta meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hagyomány és az innováció jellemzi az idei karácsonyi édességpiacot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

