Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Ipsos: ezek voltak a legkreatívabb Super Bowl reklámok 2023-ban
Ipsos: ezek voltak a legkreatívabb Super Bowl reklámok 2023-ban
🎧 Hallgasd a cikket:
Az Ipsos az idei évben is valós időben tesztelte a Super Bowl ideje alatt bemutatott reklámszpotokat. Íme, a leginkább kreatív reklámok:
A legjobb boldog CFO: PopCorners
A legjobb celeb-spotting: Dunkin’ és Ben Affleckék
A kakukktojás: Tubi
A legjobb együttműködés: GM & Netflix
A legerősebb nosztalgia: Disney
A legütősebb céges vonal: Google Pixel 7 – Amy Schumer, Giannis Antetokounmpo & Doja Cat
A legjobb zene: T-Mobile
Kapcsolódó cikkeink
A GVH Digitális Tudatosság Programja segít felismerni a trükköket, amikkel a reklámok befolyásolnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >NKFH: minden negyedik reklám kifogásolgató
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyarország bízik az AI-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
KSH: a bruttó átlagkereset 693 700 forint volt, 9,0 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megtiltotta az állam az Alföldi Tej felvásárlását
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kukoricapiac: gyenge termés, növekvő bizonytalanság, átrendeződő import
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >