Trade magazin > Hírek és cikkek > Piaci Hírek > Ipsos: ezek voltak a legkreatívabb Super Bowl reklámok 2023-ban
Ipsos: ezek voltak a legkreatívabb Super Bowl reklámok 2023-ban
Az Ipsos az idei évben is valós időben tesztelte a Super Bowl ideje alatt bemutatott reklámszpotokat. Íme, a leginkább kreatív reklámok:
A legjobb boldog CFO: PopCorners
A legjobb celeb-spotting: Dunkin’ és Ben Affleckék
A kakukktojás: Tubi
A legjobb együttműködés: GM & Netflix
A legerősebb nosztalgia: Disney
A legütősebb céges vonal: Google Pixel 7 – Amy Schumer, Giannis Antetokounmpo & Doja Cat
A legjobb zene: T-Mobile
Kapcsolódó cikkeink
A generált reklámok negatívan befolyásolhatják a fogyasztói percepciót
Az NIQ legújabb kutatása szerint az AI által készített reklámok…
Tovább olvasom >Az AI jövője: hatékonyság és szórakozás
Az Ipsos AI Monitor 2024-es jelentése szerint a magyarok 75%-a…
Tovább olvasom >Az online vásárlók többségének elege van a kiszámíthatatlanul érkező csomagokból
A DODO megbízásából készített friss Ipsos-kutatás alapján minden második megrendelővel…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >