Ipsos: Az interneten tájékozódunk
Netezők körében végzett nemzetközi Ipsos felmérés szerint elsősorban az interneten tájékozódunk, ha új márkákról és termékekről szeretnénk többet megtudni.
Bármekkora felülettel találkoznak is, a marketingesek mindjárt azon kezdenek morfondírozni, miként hasznosíthatnák. Reklámoztak már tojáson, fürdőszobapolcokon és az emberek homlokán is. Amikor azonban tudatosan járunk utána egy új márka vagy termék kapcsán különböző információknak, általában könnyebben hozzáférhető helyeken értesülünk az újdonságokról.
Marketingesek figyelem! A három legnépszerűbb tájékozódási forrás az internet (68%), a tévé (61%), valamint a baráti-családi közösség (53%). Érdekes, hogy a magyarok e téren még erősebben támaszkodnak az internetre (76%) és a televízióra (67%), s valamivel kevésbé a családra, barátokra (48%).
Nemzetközi szinten a különböző áruházakban, üzletekben tájékozódik a válaszadók közel fele (43%, ez igaz a magyarokra is), 36%-uk pedig az újsághirdetéseket és a közösségi oldalakat is említi. Magyarországon a közösségi oldalak hasonlóképpen népszerűek, mint az e-mailes hírlevelek (37-36%), míg az újsághirdetésekből való tájékozódást 24%-nyian említik.
Tény, bármerre nézünk, mindenhol új termékek hirdetéseivel találkozunk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >A baby boomerek jelentik a növekedés kulcsát az öregedésgátló bőrápoló termékek piacán
A Baby Boomer generáció növekvő érdeklődése az egészséges öregedés iránt…
Tovább olvasom >A versenyfenyegetettséget elemzi a dunnhumby és a Placer.ai új AI-alapú eszköze
Új AI-eszközt alkotott a dunnhumby és a Placer.ai, amely képes a…
Tovább olvasom >