Ipsos: A pénz beszél
Az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint az ingyenes vásárlások és a kedvezmények 50%-ban erősítik a kötődést a márka és online fogyasztója között.
Akik figyelemmel kísérik kedvenc márkáik közösségi kommunikációját, szívesen veszik, ha spórolhatnak, szeretnek jól járni és ajándékokat kapni. Minden második online követő erősebb kötödést érez, ha kuponokat, kedvezményeket, ingyenes termékeket kap. A nőknél ez a ragaszkodás valamivel erősebb (56%), míg a férfiaknál valamivel gyengébb (45%).A magyar online vásárlók 46%-a veszi szívesen az igénybe vehető kedvezményeket. A nők nálunk is lelkesebbek (52%), mint a férfiak (42%). A legsikeresebben pedig a 35 év alattiakat lehet ilyen jellegű üzenetekkel megszólítani (56%).
Ha azokra a vásárlókra gondolunk, akik hajlandók rászánni az időt, hogy a lehető legkedvezőbb áron szerezzék be a termékeket, könnyű belátni, hogy az online akciók milyen szorosra fűzhetik a kapcsolatot a márka és a fogyasztója között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: a béremelkedés üteme meghaladja az inflációt, felzárkózik a vidék
A Központi Statisztikai Hivatal friss adatai szerint júniusban a teljes…
Tovább olvasom >Élelmiszeripari beruházási boom jöhet: közel 200 milliárd forint támogatásról döntöttek
Megszülettek az első döntések az élelmiszer-feldolgozók nagyobb léptékű fejlesztéseinek támogatásáról…
Tovább olvasom >K&H elemzői kommentár: Támaszt kapnak a háztartások
Júniusban a bruttó átlagbér 9,7 százalékkal nőtt éves szinten, a…
Tovább olvasom >