Ipsos: A pénz beszél
Az Ipsos nemzetközi vizsgálata szerint az ingyenes vásárlások és a kedvezmények 50%-ban erősítik a kötődést a márka és online fogyasztója között.
Akik figyelemmel kísérik kedvenc márkáik közösségi kommunikációját, szívesen veszik, ha spórolhatnak, szeretnek jól járni és ajándékokat kapni. Minden második online követő erősebb kötödést érez, ha kuponokat, kedvezményeket, ingyenes termékeket kap. A nőknél ez a ragaszkodás valamivel erősebb (56%), míg a férfiaknál valamivel gyengébb (45%).A magyar online vásárlók 46%-a veszi szívesen az igénybe vehető kedvezményeket. A nők nálunk is lelkesebbek (52%), mint a férfiak (42%). A legsikeresebben pedig a 35 év alattiakat lehet ilyen jellegű üzenetekkel megszólítani (56%).
Ha azokra a vásárlókra gondolunk, akik hajlandók rászánni az időt, hogy a lehető legkedvezőbb áron szerezzék be a termékeket, könnyű belátni, hogy az online akciók milyen szorosra fűzhetik a kapcsolatot a márka és a fogyasztója között.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gulyás Gergely: komplex akciótervvel készül a kormány az élelmiszerárak túlzott emelésének letörésére
Első lépésként komplex akciótervvel készül a kormány az infláció és…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >Bírságot vetnének ki a sikertelen csomagkézbesítésekre
A Manhattan Associates vezetője, Pieter Van den Broecke azt javasolja,…
Tovább olvasom >