Ipari ingatlanokkal mutatkozik be az INPARK a Cannes-i ingatlanfejlesztési kiállításon
Elsősorban ipari ingatlanokkal mutatkozik be a Magyarország-Budapest-standon az INPARK a világ egyik legjelentősebb ingatlanfejlesztési kiállításán, a MIPIM-en, amely kedden nyílik, és négy napon át tart nyitva a franciaországi Cannes-ban – közölte az INPARK márkanév mögött álló Nemzeti Ipari Park Üzemeltető és Fejlesztő (NIPÜF) Zrt. az MTI-vel.

A kép illusztráció
Köves Béla, a NIPÜF Zrt. vezérigazgatója a közleményben hozzátette: az ipari ingatlanok területén bőven van potenciál. Az INPARK sikere jelentősen hozzájárulhat a magyarországi működőtőke-befektetésekhez, új munkahelyek létesítéséhez.
A NIPÜF az ipari ingatlanok fejlesztési piacán INPARK márkanéven jelenleg meghatározó szereplő. Környezettudatos és fenntartható fejlesztéseivel teljes körű szolgáltatást kínál a fejlesztési telek értékesítésétől kezdve kulcsrakész csarnokok fejlesztéséig, illetve bérleti vagy értékesítési célú hasznosításig. Ipari ingatlanfejlesztőként Magyarország 17 városában, csaknem 900 hektáron van jelen, ezzel a hazai piac legnagyobb fejlesztésitelek-portfóliójával rendelkezik. Ipari parkjaiban vezető nemzetközi nagyvállalatok találtak otthonra. 2022-ben csaknem 80 ezer négyzetméter csarnokot adott át öt különböző helyszínen.
A MIPIM-en a Magyarország-Budapest-stand fókuszában az ipari ingatlanok piaca, a logisztika és az iroda-, valamint a hotelfejlesztések állnak. A világ első számú ingatlanszakmai kiállításán több mint 1 milliárd euró értékű magyarországi fejlesztést mutatnak be az Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK) korábbi tájékoztatása szerint.
A magyar standon bemutatkozik Debrecen és Szeged is. A Magyarország-Budapest-standot közösen alakította ki a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) és az IFK, a fő kiállítók a Liget Budapest projekt és a NIPÜF Zrt. A szakmai támogató a világ vezető ingatlan-tanácsadó vállalata, a CBRE. A piac meghatározó ingatlanfejlesztői – az ATENOR, a GLP, a GTC, a HelloParks (a Futureal-csoport tagja), az InfoGroup és a Wing – a legfrissebb, folyamatban lévő környezettudatos és fenntartható fejlesztéseikkel vesznek részt a nemzetközi seregszemlén.
Kapcsolódó cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >