Ipari ingatlanokkal mutatkozik be az INPARK a Cannes-i ingatlanfejlesztési kiállításon
Elsősorban ipari ingatlanokkal mutatkozik be a Magyarország-Budapest-standon az INPARK a világ egyik legjelentősebb ingatlanfejlesztési kiállításán, a MIPIM-en, amely kedden nyílik, és négy napon át tart nyitva a franciaországi Cannes-ban – közölte az INPARK márkanév mögött álló Nemzeti Ipari Park Üzemeltető és Fejlesztő (NIPÜF) Zrt. az MTI-vel.

A kép illusztráció
Köves Béla, a NIPÜF Zrt. vezérigazgatója a közleményben hozzátette: az ipari ingatlanok területén bőven van potenciál. Az INPARK sikere jelentősen hozzájárulhat a magyarországi működőtőke-befektetésekhez, új munkahelyek létesítéséhez.
A NIPÜF az ipari ingatlanok fejlesztési piacán INPARK márkanéven jelenleg meghatározó szereplő. Környezettudatos és fenntartható fejlesztéseivel teljes körű szolgáltatást kínál a fejlesztési telek értékesítésétől kezdve kulcsrakész csarnokok fejlesztéséig, illetve bérleti vagy értékesítési célú hasznosításig. Ipari ingatlanfejlesztőként Magyarország 17 városában, csaknem 900 hektáron van jelen, ezzel a hazai piac legnagyobb fejlesztésitelek-portfóliójával rendelkezik. Ipari parkjaiban vezető nemzetközi nagyvállalatok találtak otthonra. 2022-ben csaknem 80 ezer négyzetméter csarnokot adott át öt különböző helyszínen.
A MIPIM-en a Magyarország-Budapest-stand fókuszában az ipari ingatlanok piaca, a logisztika és az iroda-, valamint a hotelfejlesztések állnak. A világ első számú ingatlanszakmai kiállításán több mint 1 milliárd euró értékű magyarországi fejlesztést mutatnak be az Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK) korábbi tájékoztatása szerint.
A magyar standon bemutatkozik Debrecen és Szeged is. A Magyarország-Budapest-standot közösen alakította ki a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) és az IFK, a fő kiállítók a Liget Budapest projekt és a NIPÜF Zrt. A szakmai támogató a világ vezető ingatlan-tanácsadó vállalata, a CBRE. A piac meghatározó ingatlanfejlesztői – az ATENOR, a GLP, a GTC, a HelloParks (a Futureal-csoport tagja), az InfoGroup és a Wing – a legfrissebb, folyamatban lévő környezettudatos és fenntartható fejlesztéseikkel vesznek részt a nemzetközi seregszemlén.
Kapcsolódó cikkeink
Új korszak a házhoz szállításban: átvételi kódot vezet be a GLS
A házhoz szállítás kényelmét és biztonságát egyszerre növeli a GLS…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Többségi tulajdont szerzett a Waberer’s a Pannon-Busz-Rent Kft.-ben
A Waberer’s International Nyrt. megjelent a személyszállítási piacon, miután 51…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >