Ipari ingatlanokkal mutatkozik be az INPARK a Cannes-i ingatlanfejlesztési kiállításon
Elsősorban ipari ingatlanokkal mutatkozik be a Magyarország-Budapest-standon az INPARK a világ egyik legjelentősebb ingatlanfejlesztési kiállításán, a MIPIM-en, amely kedden nyílik, és négy napon át tart nyitva a franciaországi Cannes-ban – közölte az INPARK márkanév mögött álló Nemzeti Ipari Park Üzemeltető és Fejlesztő (NIPÜF) Zrt. az MTI-vel.

A kép illusztráció
Köves Béla, a NIPÜF Zrt. vezérigazgatója a közleményben hozzátette: az ipari ingatlanok területén bőven van potenciál. Az INPARK sikere jelentősen hozzájárulhat a magyarországi működőtőke-befektetésekhez, új munkahelyek létesítéséhez.
A NIPÜF az ipari ingatlanok fejlesztési piacán INPARK márkanéven jelenleg meghatározó szereplő. Környezettudatos és fenntartható fejlesztéseivel teljes körű szolgáltatást kínál a fejlesztési telek értékesítésétől kezdve kulcsrakész csarnokok fejlesztéséig, illetve bérleti vagy értékesítési célú hasznosításig. Ipari ingatlanfejlesztőként Magyarország 17 városában, csaknem 900 hektáron van jelen, ezzel a hazai piac legnagyobb fejlesztésitelek-portfóliójával rendelkezik. Ipari parkjaiban vezető nemzetközi nagyvállalatok találtak otthonra. 2022-ben csaknem 80 ezer négyzetméter csarnokot adott át öt különböző helyszínen.
A MIPIM-en a Magyarország-Budapest-stand fókuszában az ipari ingatlanok piaca, a logisztika és az iroda-, valamint a hotelfejlesztések állnak. A világ első számú ingatlanszakmai kiállításán több mint 1 milliárd euró értékű magyarországi fejlesztést mutatnak be az Ingatlanfejlesztői Kerekasztal Egyesület (IFK) korábbi tájékoztatása szerint.
A magyar standon bemutatkozik Debrecen és Szeged is. A Magyarország-Budapest-standot közösen alakította ki a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) és az IFK, a fő kiállítók a Liget Budapest projekt és a NIPÜF Zrt. A szakmai támogató a világ vezető ingatlan-tanácsadó vállalata, a CBRE. A piac meghatározó ingatlanfejlesztői – az ATENOR, a GLP, a GTC, a HelloParks (a Futureal-csoport tagja), az InfoGroup és a Wing – a legfrissebb, folyamatban lévő környezettudatos és fenntartható fejlesztéseikkel vesznek részt a nemzetközi seregszemlén.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Megújuló energiával készített alkoholmentes sört a Carlsberg Svédországban
Carlsberg Sweden legújabb terméke az „Electric Beer”, egy limitált szériás,…
Tovább olvasom >Új elnökséggel és megújult célokkal folytatja a munkát az MLSZKSZ
Tisztújító közgyűléssel és szakmai konferenciával zárta a 2024-es évet a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >