Intim egészség
Egyre több kommunikáció célozza meg a hölgyeket intim témában. A megelőzés és problémakezelés különböző termékei elérhetők már a nagyobb üzletek polcain, online és katalógus-áruházakban és természetesen a szakboltok, patikák kínálatában is.
„A tisztaság fél egészség”. Az egészséges élethez pedig elengedhetetlen a megfelelő tisztálkodás, amihez manapság már az intim higiénia is hozzátartozik – vallja Varga Mariann, az Alveola Kft. Brand Managere.
Tapasztalataik szerint az a vásárló, aki egyszer úgy dönt, hogy számára fontos az intim higiénia, folyamatos használójává válik ezeknek a termékeknek. Tehát egyrészről tudatosak, másrészről vásárlásaik alkalomszerűek is, amihez hozzátartozik a szezonalitás vagy éppen a jó árakciók.
A piacon körülnézve meglepően nagy választékot találhatunk ebben a kategóriában. Intim mosakodáshoz, mindennapos használatra a network marketing láncok katalógusaiban éppúgy találni javaslatot, mint a nagy márkák – Nivea, Dove, Lactacyd – vagy éppen a kereskedőláncok saját termékei között. Az internet pedig a vásárlási lehetőség mellett a tudakozódás, információmegosztás, szakértői vélemények tárháza, sőt többféle saját készítésű intim mosakodó receptje is megtalálható.
Heti rendszerességgel az intim zuhany használatát is javasolják a szakemberek.
Az ellen® probiotikus tampon pedig egy olyan orvostechnikai eszköz, amelyet a svédországi Karolinska Intézetben fejlesztettek ki. A hüvelyi egészség helyreállításának és megőrzésének Nyugat-Európában rendkívül elterjedt és széles körben alkalmazott, már hazánkban is kapható eszköze.
A nőgyógyászok pedig különböző krémeket, kúpokat, hüvelykapszulákat írnak fel.
Praktikus kiszerelések
Az X-Epil intimo termékek habár, csak néhány éve érhetőek el az üzletek polcain, forgalmuk évről évre folyamatosan nő. A 20 darabos X-Epil intimo törlőkendő például a tavalyi évhez képest darabszámban duplázni tudott, de az X-Epil intimo törlőkendő 5 db-os változat is egyre népszerűbb, és az X-Epil intimo intim mosakodógél 250 ml termék árakciói is sikerre vezettek.
– Mindezek hatására a tavalyi évben döntöttünk arról, hogy tovább szélesítjük a palettát, ezért reméljük, hogy idén tavasztól egyre szélesebb körben elérhetőek lesznek az X-Epil intimo mosakodógél új, 400 ml-es és 50 ml-es kiszerelései is. Újdonságainkat elsősorban piaci információk alapján fejlesztjük – hangsúlyozza Varga Mariann.
Manapság egyre nagyobb igény van a nagyobb kiszerelésű termékek iránt. Ezért gondolták, hogy piacra lépnek a 400 ml-es variációval is. Ugyanakkor a kis kiszerelésű termékek is nagyon kedveltek, hiszen bizonyos alkalmak esetén, így utazáskor is fontos az intim higiénia, amihez az 50 ml kiszerelésű X-Epil intimo intim mosakodógélt vagy
az 5 db-os, egyenként csomagolt X-Epil intim törlőkendőt is könnyű a bőröndbe, táskába csúsztatni.
Kommunikációs fókuszok
A kommunikációban elsősorban termékeik kiváló minőségére, az intim területek tisztán tartásának fontosságára, valamint a praktikusságra és a megfelelő ár-érték arányra hívják fel a figyelmet.
– Célunk idén, hogy minél több értékesítési ponton elérhetőek legyenek az új termékek, amik bevezetését elsősorban árakciókkal segítjük. Az X-Epil márka, amely az Alveola Kft. saját márkás brandje, a szőrtelenítő termékek piacán, ahol szintén folyamatosak a termékbevezetések, már bizonyított. Ezt a modellt követjük az X-Epil intimo termékekkel is – mondja Varga Mariann.
Az Alveola Kft. idén ünnepli 20. születésnapját. Ebből az alkalomból nagy hangsúlyt fektet az X-Epil márka, mint magyar brand népszerűsítésére. Néhány hónapon át az X-Epil egy-egy kiemelt kategóriájú termékét fogják hirdetni online és offline csatornákon, POS-anyagokon, áruházi árakciókkal. A kampányba új helyszíneket is bekapcsolnak, olyanokat, ahol a célcsoportok széleskörűen elérhetők. Az X-EPIL intimo intim termékek mellett a szőrtelenítő termékek is nagy hangsúlyt kapnak a tavasz–nyári időszakban.
K. I.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Orbán Viktor: jövőre reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés
Reális a három százalékot meghaladó gazdasági növekedés 2025-ben Magyarországon –…
Tovább olvasom >Nehéz helyzetben a sertéshúságazat: emelkedő költségek, csökkenő fogyasztás és átalakuló szokások
Évek óta kihívásokkal néz szembe a hazai és az uniós…
Tovább olvasom >Az NGM tájékoztató levélben kéri az embereket, hogy költsenek
A Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) tájékoztató levélben fogja értesíteni az önkéntes…
Tovább olvasom >