Létszámbővülés az Intersnacknél
A Chio-termékek gyártója, az Intersnack a növekvő exportnak köszönhetően idén több mint 11 százalékkal több munkatársat foglalkoztat tavalyhoz képest. A vállalat foglalkoztatotti létszáma ezzel 400-ra emelkedett, 75 százalékuk a termelésben dolgozik. A munkavállalók között egyre több a friss diplomás, illetve a teljes családok is.
A legnagyobb magyarországi snackgyártó győri gyárában az idén már közel háromszázan dolgoznak. Merkler Róbert ügyvezető igazgató szerint a bővítés annak is köszönhető, hogy az export növekedése részben ellensúlyozni tudja a népegészségügyi termékadó bevezetéséből fakadó nehéz helyzetet, így lehetőség nyílt a létszám emelésére.
A friss diplomások főleg a népszerű műszaki szakokról érkeznek, és karbantartási vagy logisztikai mérnöki pozíciókra jelentkeznek. A Győr-Moson-Sopron megyei munkaerőpiaci nehézségek nyomán a munkavállalók 20 százaléka munkaerő-kölcsönzőtől érkezik a vállalathoz. Az ő számukra kidolgoztak egy olyan programot, amely alapján a legjobbakat a vállalat átveszi, és saját dolgozóként alkalmazza.
– Azt tapasztaljuk, hogy miközben továbbra is fontos a megfelelő bér, a műszakpótlék vagy a bejelentettség a munkatársainknak, felértékelődött a munka- és a szabadidő megfelelő aránya, vagy a teljes szabadság a műszakválasztást tekintve – mondta Berecz Ágnes HR-vezető. //
Kapcsolódó cikkeink
Felmérés: Minden második cég tervez létszámbővítést idén
A legtöbb munkaadó abban bízik, hogy idén javul vagy legalább…
Tovább olvasom >Új marketingvezető az Intersnack Magyarországnál
Sófalvi Adrien látja el a marketingvezető feladatait a Chio és…
Tovább olvasom >30 év alatt 350 000 tonna sós snack készült az Intersnack győri gyárában
Az elmúlt 30 évben szinte minden európai országba indult már…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >K&H: megtörtént a fordulat, előkerültek a hitelesek
A lakossági hitelezés egyértelműen fordulóponthoz érkezett. A 2023 eleji visszaesés…
Tovább olvasom >Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >