Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Interneten is árulná sajátmárkás ruháit a Tesco
Interneten is árulná sajátmárkás ruháit a Tesco
A kiskereskedelmi lánc ősztől on-line divatüzletet hozna létre, miután tavaly évvégén sikerrel próbálták ki ezt az értékesítési formát.
Az új honlap teljes mértékben
különbözni fog a Tesco eddigi internetes
megjelenéseitől, az on-line felületen több ezer
árucikk lesz megrendelhető. A ruházati termékek
internetes kereskedelmének is Terry Green, a vállalat ruházati részlegének megálmodója, lesz a vezetője.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >