InterMopro, InterCool és InterMeat Düsseldorfban
Új, különösen igényes fogyasztói elvárásoknak is megfelelnek a düsseldorfi InterMopro, InterCool és InterMeat szakvásár kiállítói, szeptember 12-15. között.
„Holnapunk friss világa” címmel mutatnak be olyan hús-, tej- és hűtőipari termékeket, amelyek gyártásánál hangsúlyozottan tekintetbe veszik a környezetvédelem és a társadalmi igazságosság szempontjait.
– Hajlandók vagyunk 20 százalékkal is többet fizetni környezettudatosan előállított termékekért, és fogyasztásunk következtében más embereket nem zsákmányolnak ki – fogalmazta meg álláspontjukat a környezettudatos fogyasztók új mozgalmának alapítója, Christoph Harrach.
A „Holnapunk friss világa” című bemutató védnöke Ilse Aigner, Németország élelmezési, mezőgazdasági és fogyasztóvédelmi minisztere.
A bemutató tervezett témaköre például a hatékony energiafelhasználás mellett a logisztika, csomagolás és tudományos kutatás.
Ezzel kapcsolatban Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője rámutat:
– A kiállítandó termékek gyártói demonstrálják, hogy haladnak a korral, odafigyelnek napjaink vásárlóira, akik fogyasztási szokásaikat kezdik alapvetően megváltoztatni.
Hozzáteszi, hogy a bio élelmiszerek térhódítása megtörtént Németországban, mert az Aldi, Rewe, Edeka és a többi lánc üzleteiben a választék egyre nagyobb részét teszik ki. Viszont a legöntudatosabb fogyasztóknak már nem elég a bio, aminek lényege, hogy az élelmiszereket lehetőleg régiójukban, és vegyszer nélkül állítsák elő. Most olyan árukat részesítenek előnyben, amelyek gyártóinak viselkedését jellemzi a társadalmi felelősségérzet is.
Korunk legigényesebb fogyasztói nem egy bizonyos státusz-csoport tagjai, és életkor szerint sem határolhatók körül. Mentalitásuk közös nevezője, hogy előnyben részesítik a környezetbarát technológiákat, és számukra a fogyasztás jelentős mértékben jelent élvezetet.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >