Interaktív fogyasztóvédelem
Mit vegyünk, mit tegyünk, hogy környezettudatosabbak legyünk? Szeptember 17-én a budaörsi Auchanhoz érkezett a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) a „Fenntartható életmód a fogyasztóvédelem eszközrendszerén keresztül” elnevezésű, 341.213.609 Ft. támogatási összegű KEOP-6.4.0/14-2015-0001 azonosító számú kiemelt projekt rendezvénysorozata. A Széchenyi 2020 program keretében, az Európai Unió és az Európai Regionális Fejlesztési Alap finanszírozásával megvalósuló kampány során a fogyasztók országszerte 39 helyszínen találkozhatnak az NFH kamionjával, ahol lehetőség nyílik az üzenetek interaktív átadására, személyes eszmecserére egészen 2015. október 31-ig. Ez a fajta közvetlen információs csatorna újdonságként jelenik meg a hatóság kommunikációjában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >