Interaktivitással a jobb fogyasztói élményekért
Nem titok, hogy számos kiskereskedelmi lánc küzd azzal, hogy lépést tartson az e-kereskedelmi webhelyek egyre növekvő nyomásával. Ma az amerikai lakosság 77%-a rendelkezik okostelefonnal, aminek hatására a mobil és az online vásárlás aránya is folyamatosan növekszik. 2017-ben számos olyan kiskereskedelmi óriást láttunk, mint a Sears, a Limited, a JCPenney és az American Apparel, akik üzleteik bezárására kényszerültek.
A probléma megoldására példaként a New York & Company vállalat önkiszolgáló kioszkokat kínál vevőinek, ezáltal több pontot biztosítva a boltban, ahol mind az üzlet fizikai, mind online termékeit megvásárolhatják, biztonságos beszerzést végezhetnek, és megrendelésüket közvetlenül bármely címre leadhatják.
A luxus és a kisebb boutique kiskereskedői is megtalálják az interaktív technológiák használatának előnyeit. Monica Rich Kosann, luxus ékszerész, érintőképernyők felhasználásával saját ún. „fehér kesztyűs” élményben részesíti a vásárlókat. A képernyőket használva kényelmesen mutathatják meg a vásárlóknak az ékszerek teljes termékvonalát. Amint ez a két példa is mutatja, az összes típusú kereskedő előnyben részesítheti az interaktív technológiák használatát az üzletekben. Az, hogy milyen típusú technológiának kell egy boltban jelen lennie, az attól függ, hogy milyen típusú az áruház, milyenek a termékajánlatai, és milyen vásárlói tapasztalatokkal rendelkeznek.
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Új digitális innovációs központot nyitott a Kerry Group
A Kerry Group új digitális innovációs központot nyitott, amellyel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Drágulás és árcsökkenés egyszerre – az árrésstop hatása már az első héten érezhető
Jelentős átrendeződés indult el az élelmiszerárakban a március 17-én bevezetett…
Tovább olvasom >Komoly reklámellenőrzések jönnek
A Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság (NKFH) és a szakmai…
Tovább olvasom >Óvatos optimizmus: így kezelik pénzügyeiket és digitalizálnak a hazai kkv-k
A magyar kkv-k óvatosan terveznek: miközben a gazdasági környezet kihívásokat…
Tovább olvasom >