Interaktivitással a jobb fogyasztói élményekért
Nem titok, hogy számos kiskereskedelmi lánc küzd azzal, hogy lépést tartson az e-kereskedelmi webhelyek egyre növekvő nyomásával. Ma az amerikai lakosság 77%-a rendelkezik okostelefonnal, aminek hatására a mobil és az online vásárlás aránya is folyamatosan növekszik. 2017-ben számos olyan kiskereskedelmi óriást láttunk, mint a Sears, a Limited, a JCPenney és az American Apparel, akik üzleteik bezárására kényszerültek.
A probléma megoldására példaként a New York & Company vállalat önkiszolgáló kioszkokat kínál vevőinek, ezáltal több pontot biztosítva a boltban, ahol mind az üzlet fizikai, mind online termékeit megvásárolhatják, biztonságos beszerzést végezhetnek, és megrendelésüket közvetlenül bármely címre leadhatják.
A luxus és a kisebb boutique kiskereskedői is megtalálják az interaktív technológiák használatának előnyeit. Monica Rich Kosann, luxus ékszerész, érintőképernyők felhasználásával saját ún. „fehér kesztyűs” élményben részesíti a vásárlókat. A képernyőket használva kényelmesen mutathatják meg a vásárlóknak az ékszerek teljes termékvonalát. Amint ez a két példa is mutatja, az összes típusú kereskedő előnyben részesítheti az interaktív technológiák használatát az üzletekben. Az, hogy milyen típusú technológiának kell egy boltban jelen lennie, az attól függ, hogy milyen típusú az áruház, milyenek a termékajánlatai, és milyen vásárlói tapasztalatokkal rendelkeznek.
Kapcsolódó cikkeink
JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Díjeső a hallgatói displayversenyen
Ötödik alkalommal írt ki az egyetemi hallgatók felé displaytervező pályázatot…
Tovább olvasom >Új digitális innovációs központot nyitott a Kerry Group
A Kerry Group új digitális innovációs központot nyitott, amellyel a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Enyhe visszaesést mutat a januári Beszerzési Menedzser Index
A Magyar Logisztikai, Beszerzési és Készletezési Társaság (MLBKT) friss jelentése…
Tovább olvasom >Európai Vásárlóerő 2024: Magyarország a 30. helyen
A GfK elemzése szerint 2024-ben az európai lakosság egy főre…
Tovább olvasom >SAP: Az unalom a márka halála
Elhagyja az unalmassá váló márkákat a Z generáció tagjainak csaknem…
Tovább olvasom >