Interaktivitással a jobb fogyasztói élményekért
Nem titok, hogy számos kiskereskedelmi lánc küzd azzal, hogy lépést tartson az e-kereskedelmi webhelyek egyre növekvő nyomásával. Ma az amerikai lakosság 77%-a rendelkezik okostelefonnal, aminek hatására a mobil és az online vásárlás aránya is folyamatosan növekszik. 2017-ben számos olyan kiskereskedelmi óriást láttunk, mint a Sears, a Limited, a JCPenney és az American Apparel, akik üzleteik bezárására kényszerültek.
A probléma megoldására példaként a New York & Company vállalat önkiszolgáló kioszkokat kínál vevőinek, ezáltal több pontot biztosítva a boltban, ahol mind az üzlet fizikai, mind online termékeit megvásárolhatják, biztonságos beszerzést végezhetnek, és megrendelésüket közvetlenül bármely címre leadhatják.
A luxus és a kisebb boutique kiskereskedői is megtalálják az interaktív technológiák használatának előnyeit. Monica Rich Kosann, luxus ékszerész, érintőképernyők felhasználásával saját ún. „fehér kesztyűs” élményben részesíti a vásárlókat. A képernyőket használva kényelmesen mutathatják meg a vásárlóknak az ékszerek teljes termékvonalát. Amint ez a két példa is mutatja, az összes típusú kereskedő előnyben részesítheti az interaktív technológiák használatát az üzletekben. Az, hogy milyen típusú technológiának kell egy boltban jelen lennie, az attól függ, hogy milyen típusú az áruház, milyenek a termékajánlatai, és milyen vásárlói tapasztalatokkal rendelkeznek.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Európa sem csendes
Az európai vásárláshelyi eszközök seregszemléjét gyors egymásutánban Párizsban – Le…
Tovább olvasom >Ahol a Retail szív dobog
A Shop! Association, a POPAI Magyarország anyaszervezete legnagyobb éves eseménye a…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >