Intenzív országos terjeszkedésbe kezdett a Caffè Vergnano
Az olasz prémium kávék rajongói újabb több mint 90 helyszínen találkozhatnak a Caffè Vergnano különlegességeivel a márkát Magyarországon forgalmazó Coca-Cola HBC Magyarország és az országos lefedettségű Félegyházi Pékség hosszútávú együttműködésének köszönhetően.
A Coca-Cola HBC vállalatcsoport 2021 októberében vásárolt 30%-os részesedést a családi tulajdonban lévő Casa del Caffè Vergnano vállalatban és 2022 januárjában az elsők között Magyarországon kezdte meg a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékek kizárólagos forgalmazását. Az azóta eltelt majd három évben a vállalat azon dolgozott, hogy a kiváló olasz espresso kávékultúrát a magyarországi közönséggel is megismertesse, a márkát választó vendéglátóipari partnereit pedig megtanítsa a magas minőségű kávéitalok készítésére.
A Félegyházi Pékség a szerződés aláírásával a Coca-Cola HBC vállalatcsoport legnagyobb a Caffè Vergnano-t értékesítő vendéglátóipari partnerévé lépett elő. Az együttműködés keretében a Coca-Cola HBC Magyarország a minden fogyasztási alkalmat lefedő 24/7 stratégiájával összhangban a kávé mellett kávégépekkel, valamint képzésekkel is ellátja a pékségláncot, ahol évente mintegy 1,5 millió csésze kávét fogyasztanak a vásárlók. A két vállalat közös ajánlatokkal, évszakonként, időszakonként változó különleges kávé kínálattal kedveskedik a fogyasztóknak.
Az együttműködést erősíti, hogy mind a Casa del Caffè Vergnano, mind pedig a Félegyházi Pékség többgenerációs családi vállalkozás és mindkét vállalat működésében kiemelt figyelem jut arra, hogy a termékeik és szolgáltatásaik a lehető legmagasabb minőséget képviseljék. Emellett szintén rokon vonás, hogy mindkét vállalkozás kiemelt figyelmet fordít a nemi egyenlőség megteremtésére és a női vezetők arányának növelésére.
Carolina Vergnano, a Casa del Caffè Vergnano vezérigazgatója elmondta, hogy nagyon büszke a partnerségre a több mint 90 egységből álló Félegyházi Pékséggel.
„Sok közös van bennünk: családi vállalkozás vagyunk, erős és szilárd értékekkel. Kompromisszumok nélkül viszonyulunk a minőséghez: legyen az a terméké, a szolgáltatásoké vagy a velünk dolgozó embereké. Női vállalkozók vagyunk a vendéglátóiparban, így közösen próbáljuk inspirálni a többi női vállalkozót a szektorban.”
Gulyás Szilvia a Félegyházi Pékség marketing ügyvezető, tulajdonosa szerint,
„jó kávét csak boldog nők tudnak készíteni. A figyelmes fogyasztók meg tudják érezni egy csésze kávéban a törődést és a finomságot, amit a készítője belevarázsol. Örülünk a Caffè Vergnano-val való együttműködésnek, mert üzleteinkben pékáruink mellett minden egyes csésze kávéval szeretnénk átadni vásárlóinknak azt a szenvedélyt, amit a több mint 140 éves olasz családi vállalkozás képvisel.”
Árok Gábor, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetője kiemelte, hogy a vendéglátásban a vevőközpontúság az egyik legfontosabb alapérték.
„Éppen ezért a Caffè Vergnano termékeknek nem csak vevőt, hanem partnert keresünk, akivel közös alapértékek mentén, maximális fogyasztói elégedettség mellett tudunk együtt dolgozni. A Félegyházi Pékség már eddig is kiemelt partnere volt a Coca-Cola HBC Magyarországnak, azonban a kávé portfólió beemelése az együttműködésbe újabb növekedési lehetőséget nyújthat minden résztvevő vállalkozásnak. Az országos lefedettségnek köszönhetően pedig egyre több fővárosi és vidéki helyszínre vihetjük el a kiváló olasz espresso élményét.”
Kapcsolódó cikkeink
Nébih: fémdarabok találhatók a Coca-Cola HBC Austria GmbH által gyártott egyes üdítőitalokban
Az osztrák hatóság az EU élelmiszer- és takarmánybiztonsági riasztási rendszerén…
Tovább olvasom >Termékvisszahívást rendelt el a Coca-Cola HBC Ausztriában
Elővigyázatosságból visszahívta fél literes kiszerelésű, különböző szénsavas italait a Coca-Cola…
Tovább olvasom >Találkozó a Coca-Cola HBC központjában
A POPAI Magyarország júniusi találkozóját Dunaharasztiban, a Coca-Cola HBC Magyarország…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >