Intenzív országos terjeszkedésbe kezdett a Caffè Vergnano

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 09. 03. 12:05

Az olasz prémium kávék rajongói újabb több mint 90 helyszínen találkozhatnak a Caffè Vergnano különlegességeivel a márkát Magyarországon forgalmazó Coca-Cola HBC Magyarország és az országos lefedettségű Félegyházi Pékség hosszútávú együttműködésének köszönhetően.

Mindkét vállalkozás kiemelt figyelmet fordít a nemi egyenlőség megteremtésére és a női vezetők arányának növelésére

A Coca-Cola HBC vállalatcsoport 2021 októberében vásárolt 30%-os részesedést a családi tulajdonban lévő Casa del Caffè Vergnano vállalatban és 2022 januárjában az elsők között Magyarországon kezdte meg a Caffè Vergnano prémium olasz kávétermékek kizárólagos forgalmazását.  Az azóta eltelt majd három évben a vállalat azon dolgozott, hogy a kiváló olasz espresso kávékultúrát a magyarországi közönséggel is megismertesse, a márkát választó vendéglátóipari partnereit pedig megtanítsa a magas minőségű kávéitalok készítésére.

A Félegyházi Pékség a szerződés aláírásával a Coca-Cola HBC vállalatcsoport legnagyobb a Caffè Vergnano-t értékesítő vendéglátóipari partnerévé lépett elő. Az együttműködés keretében a Coca-Cola HBC Magyarország a minden fogyasztási alkalmat lefedő 24/7 stratégiájával összhangban a kávé mellett kávégépekkel, valamint képzésekkel is ellátja a pékségláncot, ahol évente mintegy 1,5 millió csésze kávét fogyasztanak a vásárlók. A két vállalat közös ajánlatokkal, évszakonként, időszakonként változó különleges kávé kínálattal kedveskedik a fogyasztóknak.

Az együttműködést erősíti, hogy mind a Casa del Caffè Vergnano, mind pedig a Félegyházi Pékség többgenerációs családi vállalkozás és mindkét vállalat működésében kiemelt figyelem jut arra, hogy a termékeik és szolgáltatásaik a lehető legmagasabb minőséget képviseljék. Emellett szintén rokon vonás, hogy mindkét vállalkozás kiemelt figyelmet fordít a nemi egyenlőség megteremtésére és a női vezetők arányának növelésére.

Carolina Vergnano, a Casa del Caffè Vergnano vezérigazgatója elmondta, hogy nagyon büszke a partnerségre a több mint 90 egységből álló Félegyházi Pékséggel.

„Sok közös van bennünk: családi vállalkozás vagyunk, erős és szilárd értékekkel. Kompromisszumok nélkül viszonyulunk a minőséghez: legyen az a terméké, a szolgáltatásoké vagy a velünk dolgozó embereké. Női vállalkozók vagyunk a vendéglátóiparban, így közösen próbáljuk inspirálni a többi női vállalkozót a szektorban.”

Gulyás Szilvia a Félegyházi Pékség marketing ügyvezető, tulajdonosa szerint,

„jó kávét csak boldog nők tudnak készíteni. A figyelmes fogyasztók meg tudják érezni egy csésze kávéban a törődést és a finomságot, amit a készítője belevarázsol. Örülünk a Caffè Vergnano-val való együttműködésnek, mert üzleteinkben pékáruink mellett minden egyes csésze kávéval szeretnénk átadni vásárlóinknak azt a szenvedélyt, amit a  több mint 140 éves olasz családi vállalkozás képvisel.”

Árok Gábor, a Coca-Cola HBC Magyarország kávé üzletágának vezetője kiemelte, hogy a vendéglátásban a vevőközpontúság az egyik legfontosabb alapérték.

„Éppen ezért a Caffè Vergnano termékeknek nem csak vevőt, hanem partnert keresünk, akivel közös alapértékek mentén, maximális fogyasztói elégedettség mellett tudunk együtt dolgozni. A Félegyházi Pékség már eddig is kiemelt partnere volt a Coca-Cola HBC Magyarországnak, azonban a kávé portfólió beemelése az együttműködésbe újabb növekedési lehetőséget nyújthat minden résztvevő vállalkozásnak. Az országos lefedettségnek köszönhetően pedig egyre több fővárosi és vidéki helyszínre vihetjük el a kiváló olasz espresso élményét.”

Kapcsolódó cikkeink