Intenzív növekedésnek indult a Bomba!
A tavalyi évben 73%-kal nőtt a Bomba! energiaital értékesített mennyisége. 2012 első negyedévében 3,17%-kal nőtt a márka mennyiségben mért piaci részesedése a teljes piac vonatkozásában, a hipermarketekben pedig átvette a vezetést.
A piac változásai, a kormányzati szigorítások ellenére is sikeres évet tudhat maga mögött a Bomba! Energy Drink Kft., amely 2010-ről 2011-re 73%-kal növelte a Bomba! energiaital értékesített mennyiségét. A mennyiség tekintetében a cég még látványosabb növekedést ért el az általa forgalmazott, alacsonyabb kategóriás GO energiaitallal, amelynek forgalma az előző éves 430%-a volt.
„A látványos és erőteljes növekedést nagymértékben segítette disztribúciónk növelése, a megfelelő árképzés, és az ezt támogató marketing és szponzorációs stratégia” – nyilatkozta Rick Gábor, a Bomba! Energy Drink Kft. értékesítési vezetője. „A tavaly bevezetett szigorítások, és a piaci körülmények kedvezőtlen alakulása miatt az értékbeli növekedés nem volt ennyire látványos, de minden nehézség ellenére sikerült pozitív évet zárnunk.”
A 2012-es év első negyedéve újabb látványos eredményeket hozott a mennyiség tekintetében: a Bomba! piaci részesedése decemberről márciusra 3,17%-kal nőtt a teljes piac vonatkozásában, és így már csak néhány százalék választja el a piacvezető pozíciójától. A márka a leglátványosabb növekedést a hipermarketekben produkálta, ahol több mint 11%-os növekedéssel a legnagyobb mennyiségben értékesített energiaital lett, ezzel maga mögé utasította összes többi versenytársát.
„A Bomba!-nál gőzerővel dolgozunk azon, hogy ez az intenzív növekedés a jövőben is folytatódjon. Ennek érdekében folyamatos termékfejlesztéssel, a disztribúció további növelésével valamint intenzív marketing kampányokkal vágunk neki az előttünk álló, forgalom szempontjából igen jelentős nyári időszaknak” – tette hozzá Rick Gábor.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >