Instore újdonság a Tesco áruházakban
A Tesco-Global Áruházak Zrt. médiaértékesítője, a POS Services Kft. folyamatosan figyeli a hazai és nemzetközi trendeket a reklámeszközök piacán. Időről időre igyekszik újabb, innovatív reklámeszközöket bevezetni a magyarországi Tesco áruházakban is.
A POS Services Kft. legújabb reklámeszköze az úgynevezett POP-UP, melyet idén a cég sikerrel vezetett be Ukrajnában és Törökországban, s amely eszköz 2012. október 1-jétől Magyarországon is elérhető.
A reklámeszköz a vásárlás teljes időtartama alatt hat a potenciális vevőre, hiszen a bevásárlókocsik fogantyúján kerül elhelyezésre. A korábban Clipon néven ismert eszközzel szemben a POP-UP a fogantyún függőlegesen helyezkedik el, így még közelebb kerül a vásárló szeméhez, illetve a bevásárlókocsik használata közben keletkező minimális mozgás hatására folyamatosan magára vonzza a tekintetet. Az eszköz előnye, hogy különböző formákra is stancolható, ami partnereinknek lehetőséget ad arra, hogy
a hirdetett termék formáját vagy akár a brand azonosítására szolgáló különböző figurákat is megjeleníthesse.
A két vállalat nagy sikerre számít új eszközével a magyar piacon is, hiszen már most nagy az érdeklődés ezen innovatív megoldás iránt. Amennyiben a POP-UP, mint új reklámeszköz felkeltette érdeklődését, kérjük, keresse a POS Services Kft. munkatársait (instore@pos-services.hu), vagy a Tesco Bevétel Fejlesztési Osztályát (apjok_szabina@hu.tesco-europe.com).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >