Instore újdonság a Tesco áruházakban
A Tesco-Global Áruházak Zrt. médiaértékesítője, a POS Services Kft. folyamatosan figyeli a hazai és nemzetközi trendeket a reklámeszközök piacán. Időről időre igyekszik újabb, innovatív reklámeszközöket bevezetni a magyarországi Tesco áruházakban is.
A POS Services Kft. legújabb reklámeszköze az úgynevezett POP-UP, melyet idén a cég sikerrel vezetett be Ukrajnában és Törökországban, s amely eszköz 2012. október 1-jétől Magyarországon is elérhető.
A reklámeszköz a vásárlás teljes időtartama alatt hat a potenciális vevőre, hiszen a bevásárlókocsik fogantyúján kerül elhelyezésre. A korábban Clipon néven ismert eszközzel szemben a POP-UP a fogantyún függőlegesen helyezkedik el, így még közelebb kerül a vásárló szeméhez, illetve a bevásárlókocsik használata közben keletkező minimális mozgás hatására folyamatosan magára vonzza a tekintetet. Az eszköz előnye, hogy különböző formákra is stancolható, ami partnereinknek lehetőséget ad arra, hogy
a hirdetett termék formáját vagy akár a brand azonosítására szolgáló különböző figurákat is megjeleníthesse.
A két vállalat nagy sikerre számít új eszközével a magyar piacon is, hiszen már most nagy az érdeklődés ezen innovatív megoldás iránt. Amennyiben a POP-UP, mint új reklámeszköz felkeltette érdeklődését, kérjük, keresse a POS Services Kft. munkatársait (instore@pos-services.hu), vagy a Tesco Bevétel Fejlesztési Osztályát (apjok_szabina@hu.tesco-europe.com).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tízmilliók egy nyitófüllel – elindult a XIXO történetének legnagyobb nyereményjátéka
Idén nyáron minden eddiginél nagyobb dobásra készül a XIXO: elindult…
Tovább olvasom >Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Megnyílt Magyarország első PRÍMA élelmiszer OUTLET üzlete
Új fejezetet nyitott a hazai élelmiszer-kereskedelemben a Vörösvár Kft.: 2025.…
Tovább olvasom >