Instore kommunikációs lehetőségek a COOP üzletlánc boltjaiban

Szerző: trademagazin Dátum: 2010. 06. 23. 00:03

Ez év tavaszán a COOP csoport 3 tagjával is megállapodott a POS Media Hungary, így már a szupermarket szegmensben is lehetőség van országos instore kampányok lebonyolítására.

A Coop szupermarketekben értékesített hirdetési felületek újabb lehetőséget kínálnak az eladáshelyen hirdetni kívánók számára.
A Coop az ország legnagyobb lefedettséggel rendelkező, hazai élelmiszerlánca, amely jelen van az ország szinte valamennyi pontján, több mint 1650 településen 5250 üzlet várja a vásárlókat. A kiterjedt hálózatban különféle nagyságú boltok működnek a kistelepüléseken a lélekszámhoz igazodó kisboltok jelentik a lakosságnak a mindennapi élethez szükséges élelmiszer és vegyi-áru beszerzési lehetőséget, a vidéki városokban a nagyobb alapterületű üzletek versenyeznek a multinacionális láncokkal.
A POS Media Hungary eddig három üzletlánccal a Co-op Star, a Coop Szolnok és a Mecsek Füszért hálózatokkal állapodott meg az instore média területén, így országos lefedettséget biztosítanak ügyfeleiknek.
Az új hálózatban új instore kommunikációs eszközt is bevezet a cég, a műanyag bevásárló kosarak fülén elhelyezhető ú.n. ’Kosár Címkét’. Ennek az eszköznek a segítségével azokban a szupermarketekben is lehetővé válik a vásárlási folyamat végig követése, ahol nincsenek bevásárlókocsik.
A COOP és a POS Media Hungary együttműködésének első eredményként 2010 júniusában máris látható a szupermarketekben megjelenő PODRAVKA Vegeta kampány.



Kapcsolódó cikkeink