Instore kommunikáció és webvilág

Szerző: trademagazin Dátum: 2009. 05. 27. 08:00

A Forest Papír hagyományainak megfelelően az elmúlt esztendőben sem alkalmazott ATL-kommunikációt. Új termékeik bevezetésére, különösen a prémium kategóriában egy, a termékkategóriában újszerű BTL-eszközt, egy nagyméretű displayt alkalmazott, amely az áruházi akcióikat támogatta eladáshelyi figyelemfelkeltéssel. A cég színvonalas honlapot működtet, ahol bemutatja a termékeit, de önálló online kommunikációt egyelőre nem alkalmaznak.
Az SCA által forgalmazott Zewa márka, versenytársaival szemben, él mind az ATL, mind a BTL kommunikáció eszközeivel.
– Használunk tévét, nyomtatott sajtót, beltéri és kültéri plakátokat az ATL hagyományos eszközei közül. Emellett, követve a világ fejlődését, online eszközöket is szoktunk vásárolni, mint például bannereket, internetes PR-cikkeket, és egyes esetekben a www.zewa.hu-n is megjelenítjük az aktualitásokat. Sokszor fontosnak tartjuk a mintázást, mint marketingeszközt, különösen az új termékek bevezetésekor. Szeretjük az innovatív megoldásokat is, melyre jó példa a 2007-es nagy sikerű WC-kiállításunk a Millenárisban, a 2008 nyarán a Gyerekszigeten és a Szigeten megvalósult tiszta toalett létesítmény, vagy akár a 2008 végén női magazinokban megjelent illatos sajtóhirdetésünk – mondja Hunwald Zsuzsa.
– A BTL-aktivitások támogatására különféle instore eszközöket alkalmazunk, leggyakrabban wobblert, másodkihelyezés-dekorációt (raklaptakaró), ritkábban polci megállítótáblát vagy bevásárlókocsi-reklámot – teszi hozzá Sándor Judit, az SCA trade marketing menedzsere.

Kapcsolódó cikkeink