Instant a volumenhelyeken, pörkölt valódi az éttermekben
A kávé értékesítése a vendéglátásban némileg csökken, az ACNielsen adatai szerint. Egyre többet adnak el a nagy volumenhelynek számító üzletekben, mint például büfék és hasonló vegyes profilú üzletek; részarányuk a mennyiségi eladásokból 6 százalékponttal, 46-ra emelkedett 2005. szeptember–2006. augusztusban, az előző hasonló időszakhoz képest.
A pörkölt valódi kávénál felülreprezentáltak az étkezőhelyek és a szálláshelyek.
Instant kávéból az átlagosnál többet adtak el a volumenhelyek mellett az italmérő helyeken.
Az egy csészére jutó átlagár a domináns instant kávénál némileg nőtt tavaly, idén viszont stagnált, ahogyan a pörkölt valódi kávénál is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: jó szezonra számítanak a csemegekukorica termelők
Idén jó szezonra számítanak a termelők, bőven jut a feldolgozóiparba…
Tovább olvasom >