Instant a volumenhelyeken, pörkölt valódi az éttermekben
A kávé értékesítése a vendéglátásban némileg csökken, az ACNielsen adatai szerint. Egyre többet adnak el a nagy volumenhelynek számító üzletekben, mint például büfék és hasonló vegyes profilú üzletek; részarányuk a mennyiségi eladásokból 6 százalékponttal, 46-ra emelkedett 2005. szeptember–2006. augusztusban, az előző hasonló időszakhoz képest.
A pörkölt valódi kávénál felülreprezentáltak az étkezőhelyek és a szálláshelyek.
Instant kávéból az átlagosnál többet adtak el a volumenhelyek mellett az italmérő helyeken.
Az egy csészére jutó átlagár a domináns instant kávénál némileg nőtt tavaly, idén viszont stagnált, ahogyan a pörkölt valódi kávénál is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Zuhannak a kávé-árak, nálunk is olcsóbb lehet?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >MMSZ Green Club – kihelyezett ülés a Danone-nál: Fenntartható működés a gyakorlatban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyorsabban, zöldebben, okosabban – Ez ma az FMCG-szállítmányozás minimuma
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >