Instant a volumenhelyeken, pörkölt valódi az éttermekben
A kávé értékesítése a vendéglátásban némileg csökken, az ACNielsen adatai szerint. Egyre többet adnak el a nagy volumenhelynek számító üzletekben, mint például büfék és hasonló vegyes profilú üzletek; részarányuk a mennyiségi eladásokból 6 százalékponttal, 46-ra emelkedett 2005. szeptember–2006. augusztusban, az előző hasonló időszakhoz képest.
A pörkölt valódi kávénál felülreprezentáltak az étkezőhelyek és a szálláshelyek.
Instant kávéból az átlagosnál többet adtak el a volumenhelyek mellett az italmérő helyeken.
Az egy csészére jutó átlagár a domináns instant kávénál némileg nőtt tavaly, idén viszont stagnált, ahogyan a pörkölt valódi kávénál is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >