Instant a volumenhelyeken, pörkölt valódi az éttermekben
A kávé értékesítése a vendéglátásban némileg csökken, az ACNielsen adatai szerint. Egyre többet adnak el a nagy volumenhelynek számító üzletekben, mint például büfék és hasonló vegyes profilú üzletek; részarányuk a mennyiségi eladásokból 6 százalékponttal, 46-ra emelkedett 2005. szeptember–2006. augusztusban, az előző hasonló időszakhoz képest.
A pörkölt valódi kávénál felülreprezentáltak az étkezőhelyek és a szálláshelyek.
Instant kávéból az átlagosnál többet adtak el a volumenhelyek mellett az italmérő helyeken.
Az egy csészére jutó átlagár a domináns instant kávénál némileg nőtt tavaly, idén viszont stagnált, ahogyan a pörkölt valódi kávénál is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Legalább 16 százalékos drágulást érez a fiatalok fele
Átlagosan 19 százalékos inflációt érzékeltek a fiatalok idén februárban, de…
Tovább olvasom >Bővülő élelmiszer-termelési kapacitás: mintegy 1,9 milliárd forintot fordít üzemei fejlesztésére 2025-ben a SPAR Magyarország
A gyártási kapacitását jelentős mértékben megnövelő berendezésekkel bővíti idén a…
Tovább olvasom >OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >