Innovatív, tisztalelkű megközelítés a Clean Label piac egyik magyarországi vezetőjeként
A szellemiség, a kitartás és a tisztalelkűség emeli ki a globális piaci versenyből a ZOI Kingdom termékeit, ahol a fogyasztók egyre inkább hiteles, tartós elégedettséget nyújtó, természetes megoldásokat keresnek. Így összegezték nemzetközi és magyar táplálkozástudományi szakemberek és orvosok a ZOI Kingdom által képviselt értékeket november 23-án Budapesten, ahol Vörös Anikó alapító-tulajdonos mutatta be a letisztult márkakoncepciót és a piacra lépés következő lépcsőfokát.
A ZOI Kingdom a Clean Label, azaz adalékanyagmentes termékek piacán hoz úttörő megoldásokat, ami Magyarországon különösen ritka és értékes teljesítmény. „Négy évnyi fejlesztést követően, rengeteg hibakör és több száz kísérlet után sikerült olyan terméket létrehoznunk, amely nemcsak finom és természetes, hanem nagy mennyiségben is gyártható és biztonságosan tárolható, kompromisszumok nélkül” – mondta Vörös Anikó. Több mint húszéves nemzetközi élelmiszeripari tapasztalata és korábbi sikerei és átmeneti kudarcai után 2021-ben indította útjára a ZOI Kingdomot, amely most országos értékesítési hálózat bővítésére készül.
A ZOI szeletek jelenleg az EcoFamily üzleteiben, valamint kávézókban, zöldség-gyümölcs boltokban, sport- és egészségközpontok büféiben érhetők el. A pozitív vásárlói visszajelzések megerősítik a terjeszkedés iránti igényt: hamarosan drogériákban, diszkontokban, szupermarketekben és benzinkutakon is megtalálhatók lesznek.
2022-ben a ZOI Kingdom Hűség energiaszeletét (pisztácia-matcha-citrom) a Best Innovatív Brand Új íz, új alapanyag (termékösszetétel) – Convenience Food kategóriában a legjobb innovációnak választották, és többek között Dr. Némedi Erzsébet is a ZOI Kingdom mellett tette le a voksát. Az élelmiszertudományok doktora a termék mögötti ideológia és a közösségépítés fontosságát hangsúlyozza a globális paradigmaváltás idején.
A gasztrobotanikus és táplálkozástudományi szakember, Zsolnay Gergely kiemelte, hogy a ZOI Kingdom koncepciója és alapanyagai túlmutatnak a szelet terméken: cukrászatok, éttermek és szállodák is értékesíthetik desszertként vagy alapanyagként.
A ZOI Kingdom nemcsak termék, hanem életminőség, amely a tiszta, szeretet központú és egészségtudatos táplálkozás élményét kínálja.
Kapcsolódó cikkeink
Robusztus változás a kávéknál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Egészség, trendbe csomagolva
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Középpontban az univerzális emberi értékek és a tartósan alacsony árak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Száz éve szolgálja a jót a magyar Rotary közösség
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új program a magyar vállalkozások digitalizációjának támogatására
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Magyar startupokat is díjaztak az Európai Innovációs és Technológiai Intézet budapesti díjátadóján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
