Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo
Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely valós idejű földrajzi és időjárási adatok alapján jelenít meg üzeneteket.
A kampány az Adsmurai és a Clear Channel közreműködésével készült, és a cég kerti, illetve kertibútor kínálatát népszerűsíti intelligens, helyzetfüggő hirdetésekkel – írja az ESM.
A kampányban az Adsmurai Marketing Platformon történik a dinamikus termékkatalógus-kezelés és az automatikus kreatív generálás a madridi Clear Channel digitális kültéri (DOOH) felületeire. A rendszer a városközpontban kertibútorokat, a külvárosban pedig kertészkedéshez szükséges eszközöket hirdet – a megjelenést pedig az időjárási körülmények is befolyásolják, hiszen csak kedvező idő esetén futnak a reklámok.
E programozott hirdetési megközelítés új irányt jelöl ki a hagyományosan tömegmédiumként kezelt kültéri reklámozás számára. A valós idejű, személyre szabott tartalommal kombinált DOOH megoldás lehetővé teszi a célzott üzenetek automatikus aktiválását, a környezeti változásokhoz – például az időjáráshoz – való igazítását, valamint a kreatív anyagok gyártásának egyszerűsítését és költségének csökkentését egyetlen platform használatával.
Veronika Nikolaeva, az Alcampo e-kereskedelmi igazgatója szerint az adatok, a kontextus és az automatizálás teljesen átalakíthatja a hagyományosan statikusnak számító kültéri reklámok hatását, és segíthet a közönséggel releváns és hatékony kommunikációt folytatni.
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta 100. üzletét az Action Spanyolországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >20 éve nyújt érdemi segítséget az Európai Fogyasztói Központok Hálózata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös gondolkodás, tudatos megújulás: fordulópontjához érkezett a magyar retail ingatlanpiac
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Van még tér a bővülésre a magyar boltokban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ételallergia, ételintolerancia, keresztallergia: helyezzük képbe magunkat!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
