Innovatív reklámkampányt indít a spanyol Alcampo

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 08. 13. 09:26

Az Alcampo spanyol hipermarketlánc új, adatvezérelt kültéri reklámkampányt indított, amely valós idejű földrajzi és időjárási adatok alapján jelenít meg üzeneteket.

A kampány az Adsmurai és a Clear Channel közreműködésével készült, és a cég kerti, illetve kertibútor kínálatát népszerűsíti intelligens, helyzetfüggő hirdetésekkel – írja az ESM.

A kampányban az Adsmurai Marketing Platformon történik a dinamikus termékkatalógus-kezelés és az automatikus kreatív generálás a madridi Clear Channel digitális kültéri (DOOH) felületeire. A rendszer a városközpontban kertibútorokat, a külvárosban pedig kertészkedéshez szükséges eszközöket hirdet – a megjelenést pedig az időjárási körülmények is befolyásolják, hiszen csak kedvező idő esetén futnak a reklámok.

E programozott hirdetési megközelítés új irányt jelöl ki a hagyományosan tömegmédiumként kezelt kültéri reklámozás számára. A valós idejű, személyre szabott tartalommal kombinált DOOH megoldás lehetővé teszi a célzott üzenetek automatikus aktiválását, a környezeti változásokhoz – például az időjáráshoz – való igazítását, valamint a kreatív anyagok gyártásának egyszerűsítését és költségének csökkentését egyetlen platform használatával.

Veronika Nikolaeva, az Alcampo e-kereskedelmi igazgatója szerint az adatok, a kontextus és az automatizálás teljesen átalakíthatja a hagyományosan statikusnak számító kültéri reklámok hatását, és segíthet a közönséggel releváns és hatékony kommunikációt folytatni.

Kapcsolódó cikkeink