Innovatív projekteket vár a MaReSz az Event Touch InkubátorHUB pályázatára
„Tűnjön ki innovatív projektjével az üzleti rendezvények világában!” mottóval hirdet ingyenes pályázati lehetőséget a Magyarországi Rendezvényszervezők- és Szolgáltatók Szövetsége (MaReSz).
A MaReSz Event Touch InkubátorHUB pályázatára olyan szervezetek és magánszemélyek pályázatát várják, amelyek, illetve akik példaértékű innovatív megoldásokat kínálnak az üzleti rendezvényszektorban a fenntarthatóság, digitalizáció vagy humán erőforrás terén.
A pályázatra jelentkezőknek egy rövid, maximum 10 oldalas prezentációt kell benyújtani április 30-ig a felhívásban megadott szempontok alapján.
A győztesek számára kiemelt lehetőséget kínálnak az üzleti rendezvények jövőjének formálására: a legjobb projekteket bemutatják május 28-án a MaReSz Event Touch konferencián, amely a rendezvényszervező ágazat legnagyobb szakmai eseménye. Itt új szakmai partnerekkel való kapcsolatfelvételre is lehetőség nyílik. A legjobb gyakorlatokat az Event Touch honlapján is elérhetővé teszik.
További információ a pályázati kiírásban olvasható itt.
Kapcsolódó cikkeink
Hankó Balázs: rekordszámú nevezés érkezett a 34. Országos Tudományos és Innovációs Olimpiára
Rekordszámú nevezés érkezett a középiskolai tudományos és innovációs tevékenységet fejlesztő…
Tovább olvasom >Magyar diákok kezében a jövő kulcsa: új lendülettel indul a Megoldások a holnapért 5. évada
Ötödik alkalommal indul a Samsung és az EdisonKids közös, kreatív…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: „Lighting the Way to Smarter Stores!”
A visszaszámlálás elkezdődött! – Hamarosan megnyitja kapuit a kiskereskedelmi technológiák 2025-ös…
Tovább olvasom >További cikkeink
Javuló tendencia a burgonya hazai mennyiségében: az ára kivételesen csökkent az elmúlt évben
A burgonya egy jól ismert és közkedvelt növény, nemcsak a…
Tovább olvasom >A nyár a Balatoné
Az idei nyáron a teljes magyarországi vendégéjszakák majdnem harmadát a…
Tovább olvasom >PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >