Innovatív megoldás a csomagküldésben: Bemutatkozik a DPD Hungary PickApp alkalmazása
A DPD Hungary innovatív alkalmazása, a PickApp, amely kifejezetten C2C (Customer-to-Customer) csomagfeladásra lett kifejlesztve, könnyen használható, hatékony és egyszerű megoldást kínál mindenki számára, aki gyorsan és biztonságosan szeretné feladni csomagját. Az új regisztrálók számára ráadásul az első csomagfeladás 90%-os kedvezménnyel jár, így a felhasználók kedvezményesen próbálhatják ki az alkalmazás nyújtotta kényelmet és hatékonyságot.
Egyszerűség és hatékonyság a középpontban
A PickApp alkalmazás célja, hogy a csomagfeladást mindenki számára könnyen elérhetővé és egyszerűvé tegye. Az alkalmazás felülete intuitív és felhasználóbarát, így akár technológiai tapasztalat nélkül is könnyedén használható. Az egyszerűség azonban nem megy a funkcionalitás rovására: a PickApp minden szükséges funkciót biztosít a gyors és problémamentes csomagfeladáshoz.
A felhasználók néhány lépésben feladhatják csomagjaikat. Először letöltik az alkalmazást, majd regisztrálnak, ami nagyon gyors és egyszerű. A DPD Hungary különleges ajánlatának köszönhetően az új felhasználók az első csomagfeladásukat 90% kedvezménnyel intézhetik. Ez egyedülálló lehetőséget biztosít arra, hogy kipróbálják az alkalmazást és megtapasztalják annak előnyeit.
„A PickApp bevezetése jelentős előrelépés a DPD Hungary számára a C2C csomagküldési megoldások terén. Ez az alkalmazás nemcsak egyszerű és hatékony, hanem lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy akár otthonuk kényelméből, rugalmasan adják fel csomagjaikat, mindezt a DPD által nyújtott megbízhatóság és minőség biztosításával. Különös hangsúlyt fektettünk arra, hogy új regisztrálóink számára az első csomagfeladást 90%-os kedvezménnyel biztosítsuk, ezzel lehetőséget teremtve számukra az alkalmazás megismerésére és működésébe vetett bizalmuk kiépítésére, annak érdekében, hogy a jövőben rendszeresen igénybe vegyék szolgáltatásunkat” – nyilatkozta Varga László, a DPD Hungary kereskedelmi és marketingigazgatója.
A DPD megbízhatósága és minősége
A DPD Hungary a logisztikai ipar egyik megbízható szereplője, az általa nyújtott szolgáltatások garanciát jelentenek a gyors és biztonságos csomagkézbesítésre. A PickApp alkalmazás megjelenése tovább növeli ezt a színvonalat. Az applikáció használatával a felhasználók nemcsak időt és pénzt takaríthatnak meg, hanem kihasználhatják a DPD magas szintű szakértelmét és szolgáltatásait is.
Ott Kitti, a DPD Hungary digitalizációs és termékfejlesztési vezetője így nyilatkozott az alkalmazásról: „A PickApp fejlesztése kiemelten fontos számomra, mivel ez az alkalmazás a DPD Hungary digitalizációs törekvéseinek egyik kulcsfontosságú eredménye. Úgy vélem, hogy a PickApp nem csupán egy új eszköz, hanem egy olyan innovatív megoldás, amely egyszerűsíti és modernizálja a csomagküldés folyamatát. Ez az applikáció jelentős lépést jelent a DPD számára a digitális transzformáció útján, lehetővé téve ügyfeleink számára, hogy gyorsan, kényelmesen és hatékonyan adjanak fel csomagokat, miközben biztosítjuk számukra azt a magas szintű megbízhatóságot és minőséget, amelyet a DPD-től megszoktak.”
A DPD Hungary Kft.-ről
A DPD Hungary Kft. Európa legnagyobb csomagszállító hálózatának, a Geopost cégcsoportnak a tagja. Szolgáltatásait magas színvonalon, modern technika igénybevételével biztosítja, ezzel a lehető legjobb információáramlást és rugalmasságot kínálja a csomagküldési szektorban. A hálózat naponta átlagosan 8 millió csomagot kézbesít világszerte. A DPD a Geopost csoport tagjaként elkötelezett a környezetvédelem mellett. Ez az első globális logisztikai vállalat, melynek rövid és hosszú távú szén-dioxid-kibocsátás-csökkentési céljait jóváhagyta a Science Based Targets Initative (SBTi) nemzetközi kezdeményezés. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Verseny az idővel
A hatékony árukiszállítási stratégiák kidolgozása nemcsak a költségek optimalizálása miatt…
Tovább olvasom >Beindulnak az online előfizetéses hűségprogramok Magyarországon
Az előfizetéses hűségprogramok előnyei közül a legvonzóbb a vásárlás teljes…
Tovább olvasom >A menopauzában is segítő joghurtalternatívát dob piacra a Coconut Collab
Az új „sűrű és krémes” Protein Yog növényi eredetű, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >