Innovatív és fenntartható csomagolási megoldásokon dolgozik a Kaufland
Tavaly számos saját márkás termékének csomagolását módosította a német Kaufland erőforrás-megtakarítási céllal azzal a hitvallásával összhangban, hogy élelmiszer-kereskedőként felelősséget kell vállalnia ökológiai lábnyomáért.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A Kaufland újrahasznosítási törekvései jegyében nemrégiben vezette be a műanyag, alumínium és papír ötvözésével készült „fix bags” csomagolást.
Emellett a saját márkás K-Classic súrolószerének és WC-tisztítójának flakonja a korábbi 50%-kal szemben már 99%-ban újrahasznosított anyagokból készül, ami a Schwarz Csoport környezetvédelmi részlegével, a PreZeróval közös fejlesztés eredménye. Az együttműködéssel a Kaufland újabb lépést tett a zárt körkörös folyamatok irányába, ugyanis a felhasznált anyagok gyűjtését és újrahasznosítását is a PreZero végzi.
Kapcsolódó cikkeink
Kassza nélküli okosüzletek Németországban: a lassú kezdet után gyors növekedés
Németországban későn indult el a kassza nélküli üzletek bevezetése, mégis…
Tovább olvasom >Újrahasználható kozmetikai csomagolásokkal kísérletezik a Kneipp
A testápolási és wellness termékeket gyártó Kneipp 2025 júliusától kísérleti…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztus végéig meghosszabbítják az élelmiszerek árréscsökkentését
Nagy István agrárminiszter a saját Facebook-oldalán jelentette be, hogy a…
Tovább olvasom >Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >Szigorodnak a húskészítményekre vonatkozó szabályok – új fogalom is bekerül a rendeletbe
Újabb, a hazai élelmiszerszabályozást érintő módosítási tervezet jelent meg: az…
Tovább olvasom >