Innovatív és fenntartható csomagolási megoldásokon dolgozik a Kaufland
Tavaly számos saját márkás termékének csomagolását módosította a német Kaufland erőforrás-megtakarítási céllal azzal a hitvallásával összhangban, hogy élelmiszer-kereskedőként felelősséget kell vállalnia ökológiai lábnyomáért.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A Kaufland újrahasznosítási törekvései jegyében nemrégiben vezette be a műanyag, alumínium és papír ötvözésével készült „fix bags” csomagolást.
Emellett a saját márkás K-Classic súrolószerének és WC-tisztítójának flakonja a korábbi 50%-kal szemben már 99%-ban újrahasznosított anyagokból készül, ami a Schwarz Csoport környezetvédelmi részlegével, a PreZeróval közös fejlesztés eredménye. Az együttműködéssel a Kaufland újabb lépést tett a zárt körkörös folyamatok irányába, ugyanis a felhasznált anyagok gyűjtését és újrahasznosítását is a PreZero végzi.
Kapcsolódó cikkeink
Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: 2%-kal bővült az európai jégkrémgyártás 2024-ben
Az Eurostat friss adatai szerint 2024-ben az Európai Unióban 2%-kal,…
Tovább olvasom >Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >MBH-elemzés: A vártnál jobb GDP adatokat közölt a KSH
2025 második negyedévében a KSH által közzétett GDP adatok az…
Tovább olvasom >