Innovatív és fenntartható csomagolási megoldásokon dolgozik a Kaufland
Tavaly számos saját márkás termékének csomagolását módosította a német Kaufland erőforrás-megtakarítási céllal azzal a hitvallásával összhangban, hogy élelmiszer-kereskedőként felelősséget kell vállalnia ökológiai lábnyomáért.
A cikk a Trade magazin 2024/10. lapszámában olvasható.
A Kaufland újrahasznosítási törekvései jegyében nemrégiben vezette be a műanyag, alumínium és papír ötvözésével készült „fix bags” csomagolást.
Emellett a saját márkás K-Classic súrolószerének és WC-tisztítójának flakonja a korábbi 50%-kal szemben már 99%-ban újrahasznosított anyagokból készül, ami a Schwarz Csoport környezetvédelmi részlegével, a PreZeróval közös fejlesztés eredménye. Az együttműködéssel a Kaufland újabb lépést tett a zárt körkörös folyamatok irányába, ugyanis a felhasznált anyagok gyűjtését és újrahasznosítását is a PreZero végzi.
Kapcsolódó cikkeink
A Globus hipermarketek a helyben készült termékekkel különbözteti meg magát
Jól boldogulnak a német Globus hipermarketek a diszkontok és a…
Tovább olvasom >Megszünteti a Kaufland fulfillment szolgáltatását
A német Kaufland online piactér bejelentette, hogy megszünteti a Fulfillment…
Tovább olvasom >Edeka a helyi szupermarketek németországi hőse
A német piacvezető kereskedelmi szövetkezet, az Edeka lényegét a független…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: itt a fordulat, a magyar gazdaság 2025-ben nagyobb növekedési pályára vált
A Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint 2024 utolsó negyedévében az…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >A klímaváltozás megfékezéséhez az erőfeszítések megsokszorozása szükséges – klímavédelmi felmérés a hazai cégeknél
A fenntartható átállásban elkötelezett magyarországi vállalatok 66 százaléka rendelkezik konkrét…
Tovább olvasom >