A MARS innovációi a Future Store-ban – Vegyen részt a szakmai standtúrán!
A SIRHA Budapest 2018 szakkiállítás Future Store standján sokan mutatják be sikeres eszközeiket, új megoldásaikat, innovatív szolgáltatásukat. A kiállítás ideje alatt, egyedülálló módon, szakmai túravezetéssel láthatják az érdeklődők az A pavilon J01 standján a több mint 20 cég által bemutatásra szánt újdonságokat. Ma a MARS márkáinak újdonságaira hívjuk fel a figyelmet.
A MARS Uncle Ben’s márkája jól ismert és közkedvelt a magyar piacon. Idén egy rendkívüli újítással jelentkezik az Uncle Ben’s: a Ready-to-heat vagy más néven „Máris kész” rizsekkel, mely egy valódi innováció a márka életében és egyben a magyar piacon is. Ez a termékinnováció mindennapjaink rohanó ritmusába hivatott beleilleszkedni, hiszen egy gyorsan elkészíthető, ugyanakkor ízletes és természetes alapanyagokból készült könnyű étel került bevezetésre. Országosan 5 féle ízben kapható, igazodik a magyar ételek ízvilágához. Termékkóstoló várja az érdeklődőket a jövő áruházában is.
A Nielsen kutatások alapján a vásárlások 78%-a előre tervezett, vagyis mely alkalomra milyen típusú termékekre van szükség. Azonban a márka, és a termék tényleges kiválasztása az esetek 67%-ban már az eladótérben történik. Ez alapján a MARS termékportfóliójában a fogyasztási alkalmak alapján három kategória létezik: magamnak, megosztásra, ajándékozásra. Ebből a megosztás kategóriába januártól országosan is bevezetésre került a Bites termékcsalád, amit a Future Store-ban is láthatnak a látogatók, sőt kóstolhatnak is. A Bites-ok 3 változatban, Snickers, Twix és Mars márkákon érhetők el. A Bites termékekkel cél támogatni és kialakítani a fogyasztási alkalom alapján meghatározott polcképeket, ami segíti az előre eltervezett vásárlást, és erősíti a teljes édesség kategória további növekedését.
Az Orbit és Airwaves esetében is megalkotásra került a „Tökéletes bolti megvalósítás” koncepciója, mely az idei év kiemelt fontosságú programja a Mars életében. Ez a stratégiai iránymutatás, a másodkihelyezések és polckép kialakítás mellett, a kasszán megjelenő termékek leghatékonyabb elhelyezési elveit mutatja meg annak érdekében, hogy méginkább vásárlásra ösztönözzön.
Meghatározott irányelvek mentén, a vásárlók viselkedését lekövetve, egy racionalizált termékkörrel valósul meg a tökéletes bolti kihelyezés, a megérdemelt láthatóságot biztosítva ezzel a MARS rágóknak. A kihelyezések sokszínűségét bolt- és kasszamérettől függően mutatják be a jövő áruházában.
Az állateledel kategória az FMCG kategóriák felett teljesített az elmúlt években. A növekedés egyik forrása a szuper prémium termékkör, ami kétszer gyorsabban nő, mint az állateledel kategória maga. A Mars folyamatosan dolgozik azon, hogy a kategória növekedéséhez hozzájáruljon. Így idén elsősorban a prémium termékeire fókuszál. A PerfectFit kutya termékkör bevezetése az idei év innovációja a kutya száraz kategóriában. A PerfectFit teljeskörű védelmet biztosít a kutyák és cicák számára az egészséges életért. Új, innovatív polci és polcon kívüli eszközeik edukációként és navigációként is szolgálnak, amelyeket a Future Store-ban is bemutatnak.
Várjuk Önt is az A pavilon J01 Future Store standján február 7-9. között!
Kérjük, foglaljon időpontot a Future Store 60 vagy 90 perces túralátogatására a következő linkek valamelyikén:
60-70 perces túra:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/szakmai-turavezetes/
90-100 perces túra:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future_store_turavezetes_hosszu/
Kapcsolódó cikkeink
Jót tenni és jól működni
A Mars Incorporated jelentős előrelépést tett a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése terén,…
Tovább olvasom >A Hershey felvásárlásának lehetőségét vizsgálja a Mondelez
A Mondelēz International a Hershey csokoládégyártó felvásárlását fontolgatja, amivel a…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >