A MARS innovációi a Future Store-ban – Vegyen részt a szakmai standtúrán!

Szerző: Trademagazin Dátum: 2018. 02. 06. 19:38

A SIRHA Budapest 2018 szakkiállítás Future Store standján sokan mutatják be sikeres eszközeiket, új megoldásaikat, innovatív szolgáltatásukat. A kiállítás ideje alatt, egyedülálló módon, szakmai túravezetéssel láthatják az érdeklődők az A pavilon J01 standján a több mint 20 cég által bemutatásra szánt újdonságokat. Ma a MARS márkáinak újdonságaira hívjuk fel a figyelmet.

A MARS Uncle Ben’s márkája jól ismert és közkedvelt a magyar piacon. Idén egy rendkívüli újítással jelentkezik az Uncle Ben’s: a Ready-to-heat vagy más néven „Máris kész” rizsekkel, mely egy valódi innováció a márka életében és egyben a magyar piacon is. Ez a termékinnováció mindennapjaink rohanó ritmusába hivatott beleilleszkedni, hiszen egy gyorsan elkészíthető, ugyanakkor ízletes és természetes alapanyagokból készült könnyű étel került bevezetésre. Országosan 5 féle ízben kapható, igazodik a magyar ételek ízvilágához. Termékkóstoló várja az érdeklődőket a jövő áruházában is.

A Nielsen kutatások alapján a vásárlások 78%-a előre tervezett, vagyis mely alkalomra milyen típusú termékekre van szükség. Azonban a márka, és a termék tényleges kiválasztása az esetek 67%-ban már az eladótérben történik. Ez alapján a MARS termékportfóliójában a fogyasztási alkalmak alapján három kategória létezik: magamnak, megosztásra, ajándékozásra. Ebből a megosztás kategóriába januártól országosan is bevezetésre került a Bites termékcsalád, amit a Future Store-ban is láthatnak a látogatók, sőt kóstolhatnak is. A Bites-ok 3 változatban, Snickers, Twix és Mars márkákon érhetők el. A Bites termékekkel cél támogatni és kialakítani a fogyasztási alkalom alapján meghatározott polcképeket, ami segíti az előre eltervezett vásárlást, és erősíti a teljes édesség kategória további növekedését.

Az Orbit és Airwaves esetében is megalkotásra került a  „Tökéletes bolti megvalósítás” koncepciója, mely az idei év kiemelt fontosságú programja a Mars életében. Ez a stratégiai iránymutatás, a másodkihelyezések és polckép kialakítás mellett, a kasszán megjelenő termékek leghatékonyabb elhelyezési elveit mutatja meg annak érdekében, hogy méginkább vásárlásra ösztönözzön.

Meghatározott irányelvek mentén, a vásárlók viselkedését lekövetve, egy racionalizált termékkörrel valósul meg a tökéletes bolti kihelyezés, a megérdemelt láthatóságot biztosítva ezzel a MARS rágóknak. A kihelyezések sokszínűségét bolt- és kasszamérettől függően mutatják be a jövő áruházában.

Az állateledel kategória az FMCG kategóriák felett teljesített az elmúlt években. A növekedés egyik forrása a szuper prémium termékkör, ami kétszer gyorsabban nő, mint az állateledel kategória maga. A Mars folyamatosan dolgozik azon, hogy a kategória növekedéséhez hozzájáruljon. Így idén elsősorban a prémium termékeire fókuszál. A PerfectFit kutya termékkör bevezetése az idei év innovációja a kutya száraz kategóriában. A PerfectFit teljeskörű védelmet biztosít a kutyák és cicák számára az egészséges életért. Új, innovatív polci és polcon kívüli eszközeik edukációként és navigációként is szolgálnak, amelyeket a Future Store-ban is bemutatnak.

Várjuk Önt is az A pavilon J01 Future Store standján február 7-9. között!

Kérjük, foglaljon időpontot a Future Store 60 vagy 90 perces túralátogatására a következő linkek valamelyikén:

60-70 perces túra:

https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/szakmai-turavezetes/

90-100 perces túra:

https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future_store_turavezetes_hosszu/

Címkék: ,

Kapcsolódó cikkeink