Innovációs pályázat a Henkelnél
Az FMCG-cég azt szeretné, hogy idén az értékesítés 30 százaléka már új termékekből származzon.
A Henkel 2005-ben 22 innovatív terméket dobott piacra, a
fejlesztésekben saját széleskörű kutató-fejlesztő részlegén kívül külső
partnerekkel, neves kutatóintézetekkel, egyetemekkel és szakmai szervezetekkel
működik együtt. A társaság 2006-ban egy dolgozói ötletpályázatot hirdetett,
hogy minden munkatársát bevonja új termékek és megoldások kidolgozásába. Ennek
folytatása a független feltalálók számára most meghirdetett nemzetközti
innovációs díj, amelynek célja, hogy a Henkel új impulzusokat kapjon. A
nyertesek nemcsak pénzjutalomban és díjban részesülnek, hanem a Henkellel
közösen lehetőség nyílik számukra a szellemi alkotások kereskedelmi
hasznosítására is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >