Innovációs pályázat a Henkelnél
Az FMCG-cég azt szeretné, hogy idén az értékesítés 30 százaléka már új termékekből származzon.
A Henkel 2005-ben 22 innovatív terméket dobott piacra, a
fejlesztésekben saját széleskörű kutató-fejlesztő részlegén kívül külső
partnerekkel, neves kutatóintézetekkel, egyetemekkel és szakmai szervezetekkel
működik együtt. A társaság 2006-ban egy dolgozói ötletpályázatot hirdetett,
hogy minden munkatársát bevonja új termékek és megoldások kidolgozásába. Ennek
folytatása a független feltalálók számára most meghirdetett nemzetközti
innovációs díj, amelynek célja, hogy a Henkel új impulzusokat kapjon. A
nyertesek nemcsak pénzjutalomban és díjban részesülnek, hanem a Henkellel
közösen lehetőség nyílik számukra a szellemi alkotások kereskedelmi
hasznosítására is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >