Innovációs pályázat a Henkelnél
Az FMCG-cég azt szeretné, hogy idén az értékesítés 30 százaléka már új termékekből származzon.
A Henkel 2005-ben 22 innovatív terméket dobott piacra, a
fejlesztésekben saját széleskörű kutató-fejlesztő részlegén kívül külső
partnerekkel, neves kutatóintézetekkel, egyetemekkel és szakmai szervezetekkel
működik együtt. A társaság 2006-ban egy dolgozói ötletpályázatot hirdetett,
hogy minden munkatársát bevonja új termékek és megoldások kidolgozásába. Ennek
folytatása a független feltalálók számára most meghirdetett nemzetközti
innovációs díj, amelynek célja, hogy a Henkel új impulzusokat kapjon. A
nyertesek nemcsak pénzjutalomban és díjban részesülnek, hanem a Henkellel
közösen lehetőség nyílik számukra a szellemi alkotások kereskedelmi
hasznosítására is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rendkívüli roham az Aldinál: már az első napon 290 ezer ruhát vittek haza a vásárlók
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-láz Budapesten: sorban állnak a fiatalok a QQ Express ázsiai boltjaiért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >