Innovációs pályázat a Henkelnél
Az FMCG-cég azt szeretné, hogy idén az értékesítés 30 százaléka már új termékekből származzon.
A Henkel 2005-ben 22 innovatív terméket dobott piacra, a
fejlesztésekben saját széleskörű kutató-fejlesztő részlegén kívül külső
partnerekkel, neves kutatóintézetekkel, egyetemekkel és szakmai szervezetekkel
működik együtt. A társaság 2006-ban egy dolgozói ötletpályázatot hirdetett,
hogy minden munkatársát bevonja új termékek és megoldások kidolgozásába. Ennek
folytatása a független feltalálók számára most meghirdetett nemzetközti
innovációs díj, amelynek célja, hogy a Henkel új impulzusokat kapjon. A
nyertesek nemcsak pénzjutalomban és díjban részesülnek, hanem a Henkellel
közösen lehetőség nyílik számukra a szellemi alkotások kereskedelmi
hasznosítására is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kezdő vállalkozóknak indít díjmentes képzést a Kamara
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara (MKIK) a területi kamarák közreműködésével…
Tovább olvasom >Sallai Rolanddal mutatja be saját márkás kínálatát a SPAR
A SPAR Magyarország országos kampányt indít Sallai Rolanddal, a magyar…
Tovább olvasom >Újabb fénykorát éli a magyarok által kedvel Szobi
A Szobi márkanév, valamint az ahhoz kapcsolódó termékek magyarok millióinak…
Tovább olvasom >