Innovációs menedzser a GfK Hungáriánál
2010. július 19-től Sári Péter tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet új, innovációs menedzseri pozícióját.
A 34 éves közgazdász végzettségű szakember a diploma megszerzése után Reklám- és BTL-ügynökségeknél szerzett szakmai tapasztalatot, majd több évig dolgozott Magyarország vezető magazin és internetes kiadójánál, a Sanoma Budapest Zrt.-nél online marketingmenedzserként, ahol a kiadó online termékeinek marketing tevékenységét felügyelte és irányította.
A GfK Hungária az újonnan létrehozott pozícióval innovációs és termékfejlesztési folyamatait kívánja erősíteni. Sári Péter főbb feladatai közé tartozik a termékfejlesztés területén a vállalat márkázott termékeinek piaci bevezetése, portfolióbővítés, innovatív adatfelvételi eljárások és kutatási módszerek kidolgozása és alkalmazása, valamint a vállalat digitális stratégiájának kidolgozása és megvalósításának támogatása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >