Innovációs menedzser a GfK Hungáriánál
2010. július 19-től Sári Péter tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet új, innovációs menedzseri pozícióját.
A 34 éves közgazdász végzettségű szakember a diploma megszerzése után Reklám- és BTL-ügynökségeknél szerzett szakmai tapasztalatot, majd több évig dolgozott Magyarország vezető magazin és internetes kiadójánál, a Sanoma Budapest Zrt.-nél online marketingmenedzserként, ahol a kiadó online termékeinek marketing tevékenységét felügyelte és irányította.
A GfK Hungária az újonnan létrehozott pozícióval innovációs és termékfejlesztési folyamatait kívánja erősíteni. Sári Péter főbb feladatai közé tartozik a termékfejlesztés területén a vállalat márkázott termékeinek piaci bevezetése, portfolióbővítés, innovatív adatfelvételi eljárások és kutatási módszerek kidolgozása és alkalmazása, valamint a vállalat digitális stratégiájának kidolgozása és megvalósításának támogatása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezek voltak 2024 legkeresettebb műszaki cikkei
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében,…
Tovább olvasom >Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR és a Kereskedelmi Alkalmazottak Szakszervezete
Megállapodott a 2025-ös bérekről a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. és…
Tovább olvasom >A Lidl a VEGANUÁR™ 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett
A Lidl Magyarország a VeganuárTM 2025 kiemelt élelmiszerlánc partnere lett.…
Tovább olvasom >