Innovációs menedzser a GfK Hungáriánál
2010. július 19-től Sári Péter tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet új, innovációs menedzseri pozícióját.A 34 éves, közgazdász végzettségű szakember a diploma megszerzése után reklám- és BTL-ügynökségeknél szerzett szakmai tapasztalatot, majd több évig dolgozott Magyarország vezető magazin- és internetes kiadójánál, a Sanoma Budapest Zrt.-nél online marketingmenedzserként.
Sári Péter főbb feladatai közé tartozik a termékfejlesztés területén a vállalat márkázott termékeinek piaci bevezetése, portfólióbővítés, innovatív adatfelvételi eljárások és kutatási módszerek kidolgozása és alkalmazása, valamint a vállalat digitális stratégiájának kidolgozása és megvalósításának támogatása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >