Innovációs központot nyit a Beiersdorf az Egyesült Államokban
A Beiersdorf globális K+F stratégiája részeként – Sanghaj után másodjára – New Jersey-ben nyitott regionális innovációs központot, mellyel célja további helyi insightok nyerése az eddig kielégítetlen fogyasztói igények feltérképezése érdekében. A más kutatási és fejlesztési központoknak is otthont adó Florham Park mellett a Niveát gyártó cég Stamfordban nyitotta meg új észak-amerikai központját is, amivel demonstrálja erőteljes elköteleződését a régió iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >10%-os alapvámot és országspecifikus tarifákat vezet be Trump
Donald Trump bejelentette, hogy az Egyesült Államok április 5-től 10%-os…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >