Innovációs központot nyit a Beiersdorf az Egyesült Államokban
A Beiersdorf globális K+F stratégiája részeként – Sanghaj után másodjára – New Jersey-ben nyitott regionális innovációs központot, mellyel célja további helyi insightok nyerése az eddig kielégítetlen fogyasztói igények feltérképezése érdekében. A más kutatási és fejlesztési központoknak is otthont adó Florham Park mellett a Niveát gyártó cég Stamfordban nyitotta meg új észak-amerikai központját is, amivel demonstrálja erőteljes elköteleződését a régió iránt.
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >