Innovációkat felvonultató „showroom” Lauterbachban
A csomagolási- és display-megoldásokat előállító STI Group portfoliójának és szolgáltatásainak prezentációjára egy innovatív bemutatótermet, avagy „showroomot” rendezett be a Lauterbachban (Németország) található központjában. Az év elejétől működő termet többnyire új megrendelők fogadására használják az STI Group kollégái.
A showroomban berendezett kiállítás több állomást foglal magában. Az első ponton egy hatalmas, mozgatható papírkockákból álló falon prezentálja a vállalatcsoport legújabb szakmai elismeréseit, díjazott termékeit. A fal mellett közvetlenül egy olyan információs asztal áll, amelynek lapja egy hatalmas kijelző. A kijelzőre helyezett termékről az interaktív „csodaasztal”, a termékcsomagoláson elhelyezett QR kód segítségével számos információt képes megjeleníteni nagy felületen.
Az egyes állomásokat egy hatalmas, leporellót tartalmazó könyv választja el egymástól. A kiadvány nem más, mint az STI Group gondozásában, kétévente megjelenő POS News, amelynek idén a 18. kiadása jelenik meg az őszi FachPack kiállítás alkalmából. Az élethű, gigantikus könyv lapjain a cégcsoport termékeiről, folyamatairól, szolgáltatásairól kaphatunk információkat.
Mindezek után egy boltban találja magát a vendég, ahol a zöldséges pulttól a gyűjtőkben elhelyezett termékeken át a polcos kihelyezésekig, széles termékportfolióból válogathat az ember. A szimulált üzletbelsőben ugyanúgy megtalálhatók a mélyhűtőkben elhelyezett termékek, mint az elektronikai cikkek. A következő állomás egy patikába kalauzolja az érdeklődőt, ahol a hajtogatott kartondobozok, a pulti kínálók és egyéb kategóriába sorolható displayek egyaránt megtalálhatók. A kiállítás több pontja információs pont is egyben, amelyeken kijelzők segítségével mutatnak be információkat, kisfilmeket a vendégeknek.
Az új showroom fogadtatása nagyon pozitív volt a látogatók körében, hiszen nemcsak a vásárlás, hanem egy cégbemutató prezentáció is sokkal hatékonyabb, ha több érzékszervre hat!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Még mindig lehet spórolni, de nem minden árrésstopos terméken
Bár a magyarországi árrésstopok hatása kezd érezhetővé válni a hazai…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Alkoholmentes korszakváltás: kihívások és lehetőségek a söripar globális porondján
Geopolitikai akadályokkal és új fogyasztói trendekkel néz szembe az európai…
Tovább olvasom >