Innovációkat felvonultató „showroom” Lauterbachban
A csomagolási- és display-megoldásokat előállító STI Group portfoliójának és szolgáltatásainak prezentációjára egy innovatív bemutatótermet, avagy „showroomot” rendezett be a Lauterbachban (Németország) található központjában. Az év elejétől működő termet többnyire új megrendelők fogadására használják az STI Group kollégái.
A showroomban berendezett kiállítás több állomást foglal magában. Az első ponton egy hatalmas, mozgatható papírkockákból álló falon prezentálja a vállalatcsoport legújabb szakmai elismeréseit, díjazott termékeit. A fal mellett közvetlenül egy olyan információs asztal áll, amelynek lapja egy hatalmas kijelző. A kijelzőre helyezett termékről az interaktív „csodaasztal”, a termékcsomagoláson elhelyezett QR kód segítségével számos információt képes megjeleníteni nagy felületen.
Az egyes állomásokat egy hatalmas, leporellót tartalmazó könyv választja el egymástól. A kiadvány nem más, mint az STI Group gondozásában, kétévente megjelenő POS News, amelynek idén a 18. kiadása jelenik meg az őszi FachPack kiállítás alkalmából. Az élethű, gigantikus könyv lapjain a cégcsoport termékeiről, folyamatairól, szolgáltatásairól kaphatunk információkat.
Mindezek után egy boltban találja magát a vendég, ahol a zöldséges pulttól a gyűjtőkben elhelyezett termékeken át a polcos kihelyezésekig, széles termékportfolióból válogathat az ember. A szimulált üzletbelsőben ugyanúgy megtalálhatók a mélyhűtőkben elhelyezett termékek, mint az elektronikai cikkek. A következő állomás egy patikába kalauzolja az érdeklődőt, ahol a hajtogatott kartondobozok, a pulti kínálók és egyéb kategóriába sorolható displayek egyaránt megtalálhatók. A kiállítás több pontja információs pont is egyben, amelyeken kijelzők segítségével mutatnak be információkat, kisfilmeket a vendégeknek.
Az új showroom fogadtatása nagyon pozitív volt a látogatók körében, hiszen nemcsak a vásárlás, hanem egy cégbemutató prezentáció is sokkal hatékonyabb, ha több érzékszervre hat!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >