Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit vegán, gyógynövényes natúrkozmetikai termékcsalád. A magyar tulajdonú innovatív és természetes alapú krémeket gyártó márka a gyógynövények tiszta erejével és a modern kozmetikai innovációkkal ötvözi a bőrápolás élményét.
„A Herbiovit elkötelezett a testi-lelki egyensúly támogatása iránt, ezért olyan kozmetikumokat fejlesztettünk ki, amelyek tiszta, vegán és környezetbarát megoldásokkal szolgálják a bőr egészségét. A SPAR üzletekbe való bekerülés újabb mérföldkő számunkra, hiszen így egy szélesebb közönség számára is elérhetővé válik a Herbiovit, amely az innováció és a természet közötti tökéletes szinergiát képviseli”
– mondta Balajti Péter, a Herbiovit megálmodója.
Kizárólag bőrbarát, természetes alapanyagokat tartalmaz
A Herbiovit története egy hiányra adott válaszként született meg: a természetes összetevők korszerű megoldásokkal kombinálva hiányoztak a gyógynövényes kozmetikai piacról. Ezért a Herbiovit alapítói olyan receptúrát álmodtak meg, amely kizár minden bőrirritációt okozó összetevőt, mint például a parabéneket, BHT-t vagy SLS-t, és kizárólag bőrbarát, természetes anyagokra koncentrál.
A Herbiovit ezen felül a gyógynövényes szinergia alkalmazásával támogatja a bőr regenerációját, fokozva a természetes összetevők hatékonyságát. A márka filozófiája szerint a természet erejének tisztelete és a kozmetikai modern fejlesztések ötvözése biztosítja, hogy termékeikkel bőrápolás szintjén megoldódjanak kellemetlen fájdalmak, zavaró bőrproblémák, ezáltal növelve az önbizalmat és a lelki harmóniát a mindennapokban.
Herbiovit: valódi natúrkozmetikum
A Herbiovit gyógynövényes krémek a Naturix által minősített, valódi natúrkozmetikumként kerülnek a vásárlók elé. Ezen túlmenően a Herbiovit elkötelezett abban, hogy termékei független bőrgyógyászati teszteken is kiváló minősítést érjenek el, és Hazai Termék védjeggyel is rendelkeznek. Népszerű Vadgesztenyés lábkrémük már hazai és nemzetközi ’mentes’ versenyen is díjat nyert.
A Herbiovit jelenléte a SPAR üzleteiben csupán az első lépés a márka bővülésében.
„Hálásak vagyunk a SPAR-nak a bizalomért, és arra törekszünk, hogy a Herbiovit hamarosan még több bolthálózat polcain megjelenjen”
– tette hozzá Balajti Péter. Az elkövetkezendő években a Herbiovit tovább folytatja a kutatás-fejlesztést, folyamatosan bővítve termékpalettáját és szakmai elismeréseit.
A Herbiovit kozmetikumok mostantól minden nagyobb SPAR és INTERSPAR üzletben elérhetők országosan, így a vásárlók maguk is megtapasztalhatják a természet és a modern tudomány találkozásából született egyedülálló bőrápolási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >