Innováció és természet találkozása: A Herbiovit újdonságai megérkezte a SPAR üzletekbe
Elsőként a SPAR és INTERSPAR polcaira került ki a Herbiovit vegán, gyógynövényes natúrkozmetikai termékcsalád. A magyar tulajdonú innovatív és természetes alapú krémeket gyártó márka a gyógynövények tiszta erejével és a modern kozmetikai innovációkkal ötvözi a bőrápolás élményét.
„A Herbiovit elkötelezett a testi-lelki egyensúly támogatása iránt, ezért olyan kozmetikumokat fejlesztettünk ki, amelyek tiszta, vegán és környezetbarát megoldásokkal szolgálják a bőr egészségét. A SPAR üzletekbe való bekerülés újabb mérföldkő számunkra, hiszen így egy szélesebb közönség számára is elérhetővé válik a Herbiovit, amely az innováció és a természet közötti tökéletes szinergiát képviseli”
– mondta Balajti Péter, a Herbiovit megálmodója.
Kizárólag bőrbarát, természetes alapanyagokat tartalmaz
A Herbiovit története egy hiányra adott válaszként született meg: a természetes összetevők korszerű megoldásokkal kombinálva hiányoztak a gyógynövényes kozmetikai piacról. Ezért a Herbiovit alapítói olyan receptúrát álmodtak meg, amely kizár minden bőrirritációt okozó összetevőt, mint például a parabéneket, BHT-t vagy SLS-t, és kizárólag bőrbarát, természetes anyagokra koncentrál.
A Herbiovit ezen felül a gyógynövényes szinergia alkalmazásával támogatja a bőr regenerációját, fokozva a természetes összetevők hatékonyságát. A márka filozófiája szerint a természet erejének tisztelete és a kozmetikai modern fejlesztések ötvözése biztosítja, hogy termékeikkel bőrápolás szintjén megoldódjanak kellemetlen fájdalmak, zavaró bőrproblémák, ezáltal növelve az önbizalmat és a lelki harmóniát a mindennapokban.
Herbiovit: valódi natúrkozmetikum
A Herbiovit gyógynövényes krémek a Naturix által minősített, valódi natúrkozmetikumként kerülnek a vásárlók elé. Ezen túlmenően a Herbiovit elkötelezett abban, hogy termékei független bőrgyógyászati teszteken is kiváló minősítést érjenek el, és Hazai Termék védjeggyel is rendelkeznek. Népszerű Vadgesztenyés lábkrémük már hazai és nemzetközi ’mentes’ versenyen is díjat nyert.
A Herbiovit jelenléte a SPAR üzleteiben csupán az első lépés a márka bővülésében.
„Hálásak vagyunk a SPAR-nak a bizalomért, és arra törekszünk, hogy a Herbiovit hamarosan még több bolthálózat polcain megjelenjen”
– tette hozzá Balajti Péter. Az elkövetkezendő években a Herbiovit tovább folytatja a kutatás-fejlesztést, folyamatosan bővítve termékpalettáját és szakmai elismeréseit.
A Herbiovit kozmetikumok mostantól minden nagyobb SPAR és INTERSPAR üzletben elérhetők országosan, így a vásárlók maguk is megtapasztalhatják a természet és a modern tudomány találkozásából született egyedülálló bőrápolási élményt.
Kapcsolódó cikkeink
Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >Egyre több a hazai saját márkás termék a nemzetközi SPAR polcokon
2023-hoz képest ötször több, összesen 3,3 ezer tonna terméket exportált…
Tovább olvasom >Közel 5%-os forgalombővülést ért el tavaly a SPAR Magyarország
Összesen 1111,6 milliárd forint forgalmat ért el 2024-ben a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >