Ingyenes wifivel kedveskedik a dm a vásárlóknak
A dm a drogériák piacán egyedülálló módon új szolgáltatással kedveskedik vásárlóinak februártól: a drogéria valamennyi üzletében free wifi áll a boltba betérők rendelkezésére, hogy segítse a vásárlókat az információszerzésben. A free wifit egy órán át használhatják a boltokban a vásárlók.
A dm a drogériák piacán egyedülálló szolgáltatásával segíteni szeretné a vásárlóit a tájékozódásban, az információszerzésben, hogy a boltba betérőknek a vásárlás valóban élmény lehessen.A vásárlók egy órán át használhatják az ingyenes vezeték nélküli internetet.
A drogériahálózat hetven üzletében a tavalyi év végétől érhető el az ingyenes internet, az idei évtől pedig a drogéria valamennyi üzletére kiterjesztette a lehetőséget. Így miközben a vásárlók a kosarukat töltögetik, bármikor csatlakozhatnak a világhálóhoz, hogy ügyeiket intézzék, vagy akár a termékekről tájékozódhassanak, de a mobiljukkal a vásárlók akár azonnal belelapozhatnak a dm kiadványaiba is.
A drogériafolyamatosan monitorozza a rendszert annak érdekében, hogy a tényleges felhasználói szokások alapján szükség szerint továbbfejlesszék azt.
A dm sokat tesz azért, hogy minél jobban megismerje vásárlóit, azok igényeit, s minél több kapcsolatot ápoljon velük. Az internet és a közösségi média szerves részei a mindennapjainknak, ezért is fontos, hogy a dm kövesse az aktuális trendeket, és azokon a felületeken legyen jelen, ahol a vásárlói is. A drogéria több, mint 155 000 Facebook rajongóval osztja meg nap mint nap a márkával kapcsolatos híreket, újdonságokat, csaknem 6000 követőt ér el az Instagramon, Youtube csatornájára pedig több, mint 1000 fő iratkozott fel, a drogéria 56 bloggerrel áll kapcsolatban. A dm-nél továbbra is a vásárló áll középpontban, így az offline világban is nagy hangsúlyt kap a vásárlókkal való kapcsolattartás, ebben fontos szerepet kap az activebeauty magazin.
A vásárlók szeretnek biztosra menni, a termékekről előzetesen az internetről minél több információt beszerezni, s tudatosan dönteni. A dm üzleteiben több szolgáltatás is a vásárlók kényelmét szolgálja: a dm üzleteket nagyítóval ellátott bevásárlókocsikkal szerelte fel a vállalat, a legtöbb boltban szájápolási center segít kiválasztani a vásárlónak leginkább megfelelő terméket, új értékesítési elemekkel forgalmazza a boltokban a dm az eddig is meglévő gyógyszereket, a dm-ben a vásárlók használhatják a L’OrealMakeup genius applikációt is.
A minőség, a széles választék, a változatos kedvezmények, a drogéria társadalmi célú kezdeményezései és az activebeauty törzsvásárlói program egyre több vásárlót vonzanak az dm üzleteibe, ahol az ár-érték arányban kiemelkedő dm saját márkás termékek is elérhetőek a tudatos vásárlók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >A dm forgalma 17 százalékkal nőtt az elmúlt gazdasági évben
A dm az elmúlt gazdasági évben nagy mértékben fektetett az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >