Ingyenes kutatási eszköz hirdetőknek és ügynökségeknek
Az IAB Europe a Google-lel együttműködve elindítja Consumer Commerce Barometer (CCB) nevű szolgáltatását, amely fogyasztói adatokat nyújt az ügynökségeknek és a hirdetőknek.Az ügynökségek és hirdetők számára különösen fontos információt jelent, hogy vásárlás előtt célcsoportjuk milyen arányban keres információkat az interneten.
A CCB egy ingyenes, online kutatási eszköz, amely a TNS adataira támaszkodva szolgáltat információt a fogyasztói szokásokról összesen 27 országban, 36 termékkategóriában.
Az ügynökség vagy a hirdető az eszközt használva országok és termékkategóriák mentén hasonlíthatja össze célcsoportja online információgyűjtési és vásárlási szokásait, emellett a trendekben bekövetkező változások is nyomon követhetők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult a visszaváltási díjakról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: júliusban az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Németországban gyorsult az infláció augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >