Ingyenes kutatási eszköz hirdetőknek és ügynökségeknek
Az IAB Europe a Google-lel együttműködve elindítja Consumer Commerce Barometer (CCB) nevű szolgáltatását, amely fogyasztói adatokat nyújt az ügynökségeknek és a hirdetőknek.Az ügynökségek és hirdetők számára különösen fontos információt jelent, hogy vásárlás előtt célcsoportjuk milyen arányban keres információkat az interneten.
A CCB egy ingyenes, online kutatási eszköz, amely a TNS adataira támaszkodva szolgáltat információt a fogyasztói szokásokról összesen 27 országban, 36 termékkategóriában.
Az ügynökség vagy a hirdető az eszközt használva országok és termékkategóriák mentén hasonlíthatja össze célcsoportja online információgyűjtési és vásárlási szokásait, emellett a trendekben bekövetkező változások is nyomon követhetők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >KSH: az egy évvel korábbihoz képest 8,0 százalékkal visszaesett a beruházások teljesítménye
A beruházások volumene 2025 II. negyedévében a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Megújult a K&H gyermekbarát irodája
A nyári szünet a gyerekeknek maga a paradicsom, míg a…
Tovább olvasom >