Ingyen Krispy Kreme fánk az oltottaknak – egész évben
A Krispy Kreme lánc világszerte, egész 2021-ben ingyen fánkot kínál azoknak, akik bemutatják COVID-19 elleni oltási igazolásukat. Dolgozóinak 4 óra fizetett távollétet biztosít az oltás felvételére. Egyes USA oltópontok hétvégi dolgozóit fánk és kávé adományokkal támogatják. A fogyasztók hétvégéit pedig egy speciális promócióval édesíti meg a fánk-lánc.
Mindezek az erőfeszítések az oltakozás népszerűsítését szolgálják az Egyesült Államokban, hogy a lezárások mielőbb befejeződjenek és újra visszatérhessen a lakosság a normális életvitelhez. Jó ötlet lehet ez a magyar „Védettségi Igazolvánnyal” rendelkező fogyasztók megszólítására is.
Édes ösztönző
Krispy Kreme az Egyesült Államokban 12 000 ponton, kereskedelmi láncokon keresztül és világszerte 33 országban 1400 saját boltban kínálja fánk és kávé különlegességeit. A lánc március 22-én jelentette be ingyenes, bármikor, bármelyik nap, akár minden nap beváltható, év végéig tartó fánk-ajánlatát azok számára, akik igazolni tudják, hogy már megkapták a koronavírus elleni vakcinát. Az édes finomság is ösztönzés arra, hogy az emberek oltassák be magukat, amint arra jogosultakká válnak. Az amerikai felnőttek körülbelül ötöde (19%) azt mondta, hogy legalább egy adag vakcinát már kapott, míg további 50% azt mondta, hogy határozottan vagy valószínűleg be fogja oltatni magát, a Pew Research Center felmérése szerint. Összesen ez már 69%, ami komoly javulás tavaly szeptember óta, amikor sokan szkeptikusak voltak az oltással kapcsolatban, és csak a válaszadók 51%-a mondta azt, hogy valószínűleg vagy biztosan beoltja magát.
A több mint 5 000 alkalmazottat foglalkoztató lánc saját dolgozóit is ösztönzi az oltakozásra, 4 óra fizetett távollétet biztosít arra, hogy a vakcinát megkapják.
Az Egyesült Államokban cégek sora állt be a tömeges oltás támogatására. Tavaly év végén a nagy napicikk kereskedők kezdték a sort, idén év elején a Starbucks irányított át dolgozókat az oltópontok megtervezésére, a Microsoft pedig felajánlotta üresen álló irodaépületét, hogy oltópontként használják.
Finomságok hétvégére
-Mindannyian szeretnénk a lehető leggyorsabban magunk mögött tudni a COVID-19-et, és támogatni akarunk mindenkit, aki az ország biztonságáért mindent megtesz annak érdekében, hogy beoltassa magát, amint az oltás elérhetővé válik számára” – mondta Dave Skena, a Krispy Kreme marketing igazgatója.
A Krispy Kreme továbbra is arra ösztönöz mindenkit, hogy ossza meg örömét és gondoljon másokra is azzal, hogy elindítja a „Be Sweet Weekends” programot. A tucat, vagyis 12 darabos csomagot vásárlók számára egy újabb tucatnyi „Be Sweet Dozen” fánkot adnak csupán 1 dollárért, hogy azt, a biztonsági előírások betartásával, megosszák barátaikkal, ismerőseikkel vagy szomszédaikkal. A megosztásra ajánlott Original Glazed tucat különleges mosolygós fánkok kilenc egymást követő szombat-vasárnap, március 27-től május 23-ig lesznek elérhetőek.
A Krispy Kreme más ingyenes fánk-akciókkal is segíteni kíván azoknak a fogyasztóknak, akik még mindig érzik a járvány negatív hatásait. Hétfőnként, március 29-től május 24-ig, vásárlástól függetlenül, ajándék fánkot és kávét adnak, hogy az amerikaiaknak jól induljon a hét ezekben a nehéz időkben. Ez a kampány a járvány kitörésekor is nagyon pozitív visszhangot kapott.
Online, kiszállítás, új termékek
A Krispy Kreme követi a vásárlói igények változását és növeli online lábát és az átvételi lehetőségek módjait, így a házhozszállítási területeket is bővíti. A cég tavaly két új terméket, a Donut Bites és a Mini Cruller termékeket vezette be, de kizárólag a Walmart áruházakban és a lánc weboldalán tette elérhetővé. Ezeket a lépéseket az e-kereskedelem rohamos növekedése indokolta, hiszen a vállalat online értékesítésének összértéke körülbelül 2%-ról 20%-ra nőtt, mivel a sok otthonragadt fogyasztó kiszállításra rendelt az üzletek felkeresése helyett.
Kapcsolódó cikkeink
Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Minimális erőfeszítéssel maximális élmény – ilyen 2024 ideális promóciója
A Trade magazin által szervezett „Év promóciója 2024” verseny idén…
Tovább olvasom >Egyre fontosabbak a promóciók
A promóciók egyre fontosabbá válnak: 2023-ban már a teljes forgalom…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >