Ingyen bacon a McDonald’s-tól
Az amerikai McDonald’s és a Wendy’s is ingyen adja a bacon-szeleteket szendvicseihez, amihez annak is köze lehet, hogy a kereskedelmi háború következtében a sertésárak évtizedes mélypontra süllyedtek – írja az origo.
A McDonald’s szinten minden menüjéhez választható, továbbá a Big Mac és Quarter Pounder szendvicseknél is elérhető ez a lehetőség, valamint országszerte hozzáadták kínálatukhoz a sajtos-baconös krumplit is.
Január 29-én pedig egy órán keresztül ingyen járt a szalonn minden menühöz és szendvicshez.
A vetélytárs lépésére válaszul a Wendy’s is hasonló akcióval jött kit: minden, a DoorDash kiszállító alkalmazáson keresztüli megrendeléshez ingyen bacont adtak január 28 és február 4 között – állítja a Business Insider.
A Wendy’s szintén bevezetett egy sajttal és baconnel kiegészített sültburgonyát, amit a népszerű szendvics mintájára Baconator Fries-nak nevezett el.
A két cég így akarja meggyőzni fogyasztóit – a rendkívül kiélezett piacon –, hogy az ő éttermüket és termékkínálatukat válasszák.
Ráadásul a Bloomberg szerint egy évtizede nem volt ilyen alacsony a sertéshús ára, aminek egyik oka, hogy az USA-ból exportált sertéshúsra Kína vámot vetett ki. Bár mind a McDonald’s, mind a Wendy’s azt mondta, hogy az alacsonyabb húsárak nem befolyásolták az új termékek bevezetését.
Mi hallgatunk vásárlóinkra és eszerint változtatjuk a menüinket. Új menü bevezetése mintegy 14 ezer amerikai étteremre van hatással, ezért a döntést aprólékos tervezés, tesztelés és értékelés előzte meg”– nyilatkozta a McDonald’s szóvivője. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Valentin-nap hétvégéjének estéin a szerelmeseké lesz a McDonald’s megújult Nyugati téri étterme
A szerelmeseket várja február 14-én és 15-én péntek és szombat…
Tovább olvasom >Visszatér a libamájas burger a McDonald’s-ba
Február 5-től a hazai McDonald’s éttermekben ismét kapható a lánc…
Tovább olvasom >McDonald’s visszahódítási stratégia: megérkezett a McValue
A McDonald’s, az Egyesült Államok legnagyobb gyorsétteremlánca, új menükoncepcióval próbálja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >