Ingyen bacon a McDonald’s-tól
Az amerikai McDonald’s és a Wendy’s is ingyen adja a bacon-szeleteket szendvicseihez, amihez annak is köze lehet, hogy a kereskedelmi háború következtében a sertésárak évtizedes mélypontra süllyedtek – írja az origo.
A McDonald’s szinten minden menüjéhez választható, továbbá a Big Mac és Quarter Pounder szendvicseknél is elérhető ez a lehetőség, valamint országszerte hozzáadták kínálatukhoz a sajtos-baconös krumplit is.
Január 29-én pedig egy órán keresztül ingyen járt a szalonn minden menühöz és szendvicshez.
A vetélytárs lépésére válaszul a Wendy’s is hasonló akcióval jött kit: minden, a DoorDash kiszállító alkalmazáson keresztüli megrendeléshez ingyen bacont adtak január 28 és február 4 között – állítja a Business Insider.
A Wendy’s szintén bevezetett egy sajttal és baconnel kiegészített sültburgonyát, amit a népszerű szendvics mintájára Baconator Fries-nak nevezett el.
A két cég így akarja meggyőzni fogyasztóit – a rendkívül kiélezett piacon –, hogy az ő éttermüket és termékkínálatukat válasszák.
Ráadásul a Bloomberg szerint egy évtizede nem volt ilyen alacsony a sertéshús ára, aminek egyik oka, hogy az USA-ból exportált sertéshúsra Kína vámot vetett ki. Bár mind a McDonald’s, mind a Wendy’s azt mondta, hogy az alacsonyabb húsárak nem befolyásolták az új termékek bevezetését.
Mi hallgatunk vásárlóinkra és eszerint változtatjuk a menüinket. Új menü bevezetése mintegy 14 ezer amerikai étteremre van hatással, ezért a döntést aprólékos tervezés, tesztelés és értékelés előzte meg”– nyilatkozta a McDonald’s szóvivője. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Fertőzésveszély a friss zöldségek miatt: az E. coli járvány és a gyorséttermek kihívásai
Az amerikai gyorsétteremláncok csütörtökön drasztikus lépésre kényszerültek: a McDonald’s éttermeinek…
Tovább olvasom >TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR…
Tovább olvasom >A TheVR Mekis kedvencét kóstolhatják meg a rajongók a hazai McDonald’s-ban
Október 11-től az ország egyik, ha nem a legnépszerűbb tartalomgyártó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tizenhárom millió forintot gyűjtött együtt a Nestlé és a Tesco a Magyar Élelmiszerbank részére
A Nestlé és a Tesco összefogásával megvalósult, tavaszi jótékonysági kampányban…
Tovább olvasom >Ismét elstartol a fenntartható életmód alapjaira nevelő Etesd az Eszed iskolai kihívás!
A Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos Doboz hiánypótló…
Tovább olvasom >Kihirdették a Lidl élelmiszerhősök verseny nyerteseit
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Élelmiszerhősök versenye, amit az élelmiszer-pazarlás elleni világnap…
Tovább olvasom >