Ingyen bacon a McDonald’s-tól
Az amerikai McDonald’s és a Wendy’s is ingyen adja a bacon-szeleteket szendvicseihez, amihez annak is köze lehet, hogy a kereskedelmi háború következtében a sertésárak évtizedes mélypontra süllyedtek – írja az origo.
A McDonald’s szinten minden menüjéhez választható, továbbá a Big Mac és Quarter Pounder szendvicseknél is elérhető ez a lehetőség, valamint országszerte hozzáadták kínálatukhoz a sajtos-baconös krumplit is.
Január 29-én pedig egy órán keresztül ingyen járt a szalonn minden menühöz és szendvicshez.
A vetélytárs lépésére válaszul a Wendy’s is hasonló akcióval jött kit: minden, a DoorDash kiszállító alkalmazáson keresztüli megrendeléshez ingyen bacont adtak január 28 és február 4 között – állítja a Business Insider.
A Wendy’s szintén bevezetett egy sajttal és baconnel kiegészített sültburgonyát, amit a népszerű szendvics mintájára Baconator Fries-nak nevezett el.
A két cég így akarja meggyőzni fogyasztóit – a rendkívül kiélezett piacon –, hogy az ő éttermüket és termékkínálatukat válasszák.
Ráadásul a Bloomberg szerint egy évtizede nem volt ilyen alacsony a sertéshús ára, aminek egyik oka, hogy az USA-ból exportált sertéshúsra Kína vámot vetett ki. Bár mind a McDonald’s, mind a Wendy’s azt mondta, hogy az alacsonyabb húsárak nem befolyásolták az új termékek bevezetését.
Mi hallgatunk vásárlóinkra és eszerint változtatjuk a menüinket. Új menü bevezetése mintegy 14 ezer amerikai étteremre van hatással, ezért a döntést aprólékos tervezés, tesztelés és értékelés előzte meg”– nyilatkozta a McDonald’s szóvivője. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
2027-ig megduplázza AI-befektetéseit a McDonald’s
A McDonald’s 2027-ig jelentősen növelni tervezi a mesterséges intelligenciába (AI)…
Tovább olvasom >Big Mac az osztalékszelvényen: mit kezdjünk a McDonald’s részvényével?
Vegye, vagy csak egye? Ez a kérdés foglalkoztatja most a…
Tovább olvasom >Visszatér a Wendy’s: újra belépne a magyar piacra a legendás gyorsétteremlánc
Több mint két évtized után újra próbálkozna Magyarországon a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >