Informatikai támogatás a Laureltől
A világhírű Hard Rock Cafe 2011. decemberében nyitotta meg kapuit Budapest belvárosában. A négyszintes, közel 1100 négyzetméteres szórakozóhely és étterem vállalatirányítási és éttermi rendszerének megvalósítását közösen a lengyelországi G.i.P. partnercéggel valósította meg a Laurel Cégcsoport.
A komplexum vezeték nélküli hálózat kiépítését (ingyenes vendég Wi-Fi, zárt láncú irodai és bankterminál wifi hálózat, szeparált VLAN-ok kialakítása), továbbá a teljes körű IT infrastruktúra megvalósítását a Laurel Cégcsoport munkatársai végezték.
“A munkálatok még nem fejeződtek be: további feladat a kialakított rendszer üzemszerű IT és Navision támogatása. Terveink között szerepel a lengyelországi tulajdonosvállalat teljes IT infrastruktúrájának frissítése, homogenizálása, továbbá Internet alapú telefónia és konferencia rendszer kiépítése Lengyelország és Magyarország illetve Orlando (Amerikai Egyesült Államok) között” – számolt be Bessenyei István a Laurel Cégcsoport tulajdonos ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >