Informatikai támogatás a Laureltől
A világhírű Hard Rock Cafe 2011. decemberében nyitotta meg kapuit Budapest belvárosában. A négyszintes, közel 1100 négyzetméteres szórakozóhely és étterem vállalatirányítási és éttermi rendszerének megvalósítását közösen a lengyelországi G.i.P. partnercéggel valósította meg a Laurel Cégcsoport.
A komplexum vezeték nélküli hálózat kiépítését (ingyenes vendég Wi-Fi, zárt láncú irodai és bankterminál wifi hálózat, szeparált VLAN-ok kialakítása), továbbá a teljes körű IT infrastruktúra megvalósítását a Laurel Cégcsoport munkatársai végezték.
“A munkálatok még nem fejeződtek be: további feladat a kialakított rendszer üzemszerű IT és Navision támogatása. Terveink között szerepel a lengyelországi tulajdonosvállalat teljes IT infrastruktúrájának frissítése, homogenizálása, továbbá Internet alapú telefónia és konferencia rendszer kiépítése Lengyelország és Magyarország illetve Orlando (Amerikai Egyesült Államok) között” – számolt be Bessenyei István a Laurel Cégcsoport tulajdonos ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl bemutatta tizedik, jubileumi szakácskönyvét
A Lidl bemutatta 10. szakácskönyvét, amely közel 4 millió megjelent…
Tovább olvasom >Magyar női vízilabda támogatója lett a Helia-D
Együttműködési megállapodást jelentett be a Helia-D és az UVSE Vízilabda…
Tovább olvasom >Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >