Informatikai támogatás a Laureltől
A világhírű Hard Rock Cafe 2011. decemberében nyitotta meg kapuit Budapest belvárosában. A négyszintes, közel 1100 négyzetméteres szórakozóhely és étterem vállalatirányítási és éttermi rendszerének megvalósítását közösen a lengyelországi G.i.P. partnercéggel valósította meg a Laurel Cégcsoport.
A komplexum vezeték nélküli hálózat kiépítését (ingyenes vendég Wi-Fi, zárt láncú irodai és bankterminál wifi hálózat, szeparált VLAN-ok kialakítása), továbbá a teljes körű IT infrastruktúra megvalósítását a Laurel Cégcsoport munkatársai végezték.
“A munkálatok még nem fejeződtek be: további feladat a kialakított rendszer üzemszerű IT és Navision támogatása. Terveink között szerepel a lengyelországi tulajdonosvállalat teljes IT infrastruktúrájának frissítése, homogenizálása, továbbá Internet alapú telefónia és konferencia rendszer kiépítése Lengyelország és Magyarország illetve Orlando (Amerikai Egyesült Államok) között” – számolt be Bessenyei István a Laurel Cégcsoport tulajdonos ügyvezetője.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >