Információ, éhség
Mella Frewen, az Európai Unió Élelmiszer-ipari Konföderációjának (CIAA) főtitkára a konferenciához kapcsolódó sajtótájékoztatón külön is méltatta a magyar platform INBÉ-jelzés bevezetése kapcsán elért eredményeit.Az unióban 2006 közepén indult mozgalomhoz Magyarországon is gyorsan találtak együttműködő partnereket.
A mintegy 20 éves élelmiszer-ipari gyakorlattal rendelkező szakember hangsúlyozta: az utóbbi években a lakosság életmódja és ízlésvilága sokat változott. Az ételek, amiket elfogyasztanak, talán finomabbak lettek, de az egészségre gyakorolt hatásuk nem feltétlenül pozitív.
– Az Európai Unió, és ezen belül is az általam képviselt konföderáció fontos küldetésének tekinti, hogy az igencsak fragmentált piacot összefogva az európai élelmiszergyártó cégeknek olyan szabályzó és gazdasági körülményeket biztosítson, amelyek lehetőséget adnak az egyre növekvő fogyasztói igények kiszolgálására, legyen szó egyre egészségesebb ételekről vagy egyre pontosabb információkról – foglalta össze a főtitkár.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >