Indul az Országos Adventi Pénzadománygyűjtés a Tesco áruházaiban
A Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet stratégiai partnereként idén is részt vesz a Szervezet szeretet.éhség. elnevezésű Országos Adventi Pénzadománygyűjtő kampányában. A vásárlók november 12. és december 24. között a kasszáknál kapható 250 forintos kupon megvásárlásával segíthetik a rászorulókat. Tavaly több mint 60 millió forintot gyűjtöttek az adományozók.
Amíg többségünknek az ünnep egyet jelent a finom ételekkel, az ajándékokkal és a karácsonyfával, addig sokan vannak, akiknek alapvető élelmiszerekre sem telik. Az Ökumenikus Segélyszervezet több mint két évtizede indította a szeretet.éhség. elnevezésű Országos Adventi Pénzadománygyűjtő kampányát, melyhez a Tesco stratégiai partnerként kilenc éve csatlakozott. A kampány során az áruházlánc munkatársai és vásárlói a kasszáknál kapható 250 forintos adománykupon megvásárlásával támogathatják a rászorulókat. A gyűjtés arca idén is Kovács Koko István, olimpiai és világbajnok ökölvívó, az Ökumenikus Segélyszervezet jószolgálati nagykövete.
A Tesco az adománykuponok értékesítéséből befolyó teljes összeget az Ökumenikus Segélyszervezetnek ajánlja fel, melyből a karitatív szervezet a nehéz helyzetben élő családokat, gyermeket támogatja. Tavaly, az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként több mint 60 millió forintot gyűjtöttek, melyből a segélyszervezet nem csak adventkor, hanem egész évben támogatást nyújthatott a nehéz helyzetben élőknek. Országos intézményhálózatán keresztül az év minden napján azért dolgozik, hogy valódi kitörési pontokat kínáljon a szegénységből.
Az áruházlánc elkötelezett a rászorulók támogatásában, így az adventi szeretet.éhség. adománygyűjtés mellett az év során más programokkal is részt vesz az Ökumenikus Segélyszervezet munkájában, például a Felhőtlen Gyermekkor kampányban. A Tesco hisz abban, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes, amelyet az is bizonyít, hogy a vásárlók és a munkavállalók a 250 forintos kuponok megvásárlásával évente több tízezer családnak biztosítják az ünnepi hangulatot, a biztonságos menedéket, a gondtalan táborozás élményét, az ételt vagy az esélyt egy jobb életre.
Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes!
Több mint 20 éves hazai működése során a Tesco a magyar gazdaság meghatározó szereplőjévé vált. 205 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. Az értékteremtés megjelenik társadalmi szerepvállalásában is, amiben a helyi közösségek fejlesztésére, támogatására helyezi a hangsúlyt. A Magyar Élelmiszerbank Egyesület platina fokozatú támogatójaként már több mint 150 áruházából adja át napi rendszerességgel az élelmiszer-felesleget. 2014 szeptemberétől 2018 szeptemberéig összesen több mint 7,5 milliárd forint értékben, közel 15 854 tonnányi termékkel támogatta a rászorulókat. Élelmiszermentő programja 2016-ban Felelős együttműködés kategóriában elnyerte a Magyar Üzleti Felelősség Díjat. 2016-ban hagyományteremtő céllal elindított „Ön választ, mi segítünk” országos pályázata, amely során vásárlói szavazzák meg, hogy közösségükben milyen programokat támogasson a Tesco, az elindítás évében Leginnovatívabb támogatói program kategóriában a Magyar Adományozói Fórum Társadalmi Befektetések Díjának fődíjasa lett. Több éve stratégiai partnere a Magyar Vöröskeresztnek és a Magyar Ökumenikus Segélyszervezetnek, így hátrányos helyzetű családokat felkaroló, fiatalokat fejlesztő kezdeményezéseket, adománygyűjtő vagy véradó programokat is támogat.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >