Indul a Wolt+ Hetek
A Wolt+ Hetek kampány januárban három héten keresztül 14 piacot ölel fel, és több ezer ajánlatot kínál neves partnerekkel az éttermektől kezdve az élelmiszerboltokon át a kiskereskedőkig. A kampány a Wolt+ tagok számára elérhető.
A Wolt+ tagsági program ingyenes kiszállítást és kizárólag tagok számára elérhető előnyöket kínál. A program megfizethetőbb ajánlatokat, nagyobb választékot és kényelmet biztosít a Wolt ügyfelei számára, valamint további bevételt generál a kereskedelmi partnerei számára – írja az online szupermarket közleményében.
A bevezetés óta eltelt mindössze két év alatt a Wolt+ 20 piacra terjeszkedett, bevezetése óta a Wolt+ ügyfelei számára összesen több mint 70 millió eurót takarított meg, és több mint 75 000 kereskedőpartner számára biztosított további értékesítést az élelmiszer- és kiskereskedelemben.
A Wolt nemrégiben végzett helyi kereskedelmi felmérése kiemelte a helyi vállalkozások növekedési motorjának számító platformok jelentőségét. Csak 2022-ben a Wolt platformján keresztül több mint 120 000 kereskedő több mint 3 milliárd eurós forgalmat bonyolított le, és ez a szám csak növekedni fog.
„A helyi kereskedelmi platformok egyre nagyobb szerepet játszanak a mindennapokban, és mi mindig keressük a módját annak, hogyan tudunk innoválni és többet nyújtani ügyfeleink és partnereink számára. A Wolt+ a vásárlási élményt emeli ügyfeleink számára azáltal, hogy megtakarítást, választékot és megfizethető kényelmet kínál, miközben támogatja a vállalkozások növekedését a városokban és közösségekben”
– mondta Joonas Bienek, a finnországi Wolt+ vezetője.
A januárban gyakran tapasztalható anyagi nehézségekre tekintettel, és a Wolt+ második évfordulójának megünneplésére a vállalat örömmel mutatja be a Wolt+ Hetek első kiadását – egy többhetes promóciós kampányt, amely kizárólag tagoknak szóló ajánlatokat és exkluzív ajánlatokat kínál az élelmiszerektől a kiskereskedelemig Európa-szerte. Magyarországon olyan nagynevű márkák is részt vesznek a kampányban, mint a Burger King, a Subway, a PizzaMe, a Zing és a Wolt Market.
A Wolt+ szolgáltatásról és a Wolt+ Hetekről bővebb információ ezen a linken érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Először rendezték meg a Wolt Awards díjátadót – a legnépszerűbb kkv partnerek 16 kategóriában kaptak elismerés
Április 9-én, a Finn Nagykövetségen került sor az első Wolt…
Tovább olvasom >Az összes Auchan áruházból lehet Wolton keresztül rendelni
Lezárult az a hároméves folyamat, amellyel az Auchan áruházak fokozatosan…
Tovább olvasom >Elindult a Yettel és a Wolt közös kényelmi szolgáltatása
Új csatornán teszi elérhetővé termékeit és szolgáltatásait a Yettel. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Május közepétől jöhet a drogériák árcsökkentése: 30 termékkategóriában mérséklődhetnek az árak
Újabb hatósági beavatkozás készül a hazai kiskereskedelemben: a kormány 30…
Tovább olvasom >KSH: a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 0,4 százalékkal haladta meg, az előző hónaphoz képest 0,5 százalékkal mérséklődött
Márciusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 0,4…
Tovább olvasom >Az NGM elégedett a kiskereskedelmi forgalom bővülésével
A kiskereskedelmi forgalom márciusi megtorpanása csupán átmeneti, technikai jelenség, amelynek…
Tovább olvasom >