Indul a Wolt+ Hetek
A Wolt+ Hetek kampány januárban három héten keresztül 14 piacot ölel fel, és több ezer ajánlatot kínál neves partnerekkel az éttermektől kezdve az élelmiszerboltokon át a kiskereskedőkig. A kampány a Wolt+ tagok számára elérhető.
A Wolt+ tagsági program ingyenes kiszállítást és kizárólag tagok számára elérhető előnyöket kínál. A program megfizethetőbb ajánlatokat, nagyobb választékot és kényelmet biztosít a Wolt ügyfelei számára, valamint további bevételt generál a kereskedelmi partnerei számára – írja az online szupermarket közleményében.
A bevezetés óta eltelt mindössze két év alatt a Wolt+ 20 piacra terjeszkedett, bevezetése óta a Wolt+ ügyfelei számára összesen több mint 70 millió eurót takarított meg, és több mint 75 000 kereskedőpartner számára biztosított további értékesítést az élelmiszer- és kiskereskedelemben.
A Wolt nemrégiben végzett helyi kereskedelmi felmérése kiemelte a helyi vállalkozások növekedési motorjának számító platformok jelentőségét. Csak 2022-ben a Wolt platformján keresztül több mint 120 000 kereskedő több mint 3 milliárd eurós forgalmat bonyolított le, és ez a szám csak növekedni fog.
„A helyi kereskedelmi platformok egyre nagyobb szerepet játszanak a mindennapokban, és mi mindig keressük a módját annak, hogyan tudunk innoválni és többet nyújtani ügyfeleink és partnereink számára. A Wolt+ a vásárlási élményt emeli ügyfeleink számára azáltal, hogy megtakarítást, választékot és megfizethető kényelmet kínál, miközben támogatja a vállalkozások növekedését a városokban és közösségekben”
– mondta Joonas Bienek, a finnországi Wolt+ vezetője.
A januárban gyakran tapasztalható anyagi nehézségekre tekintettel, és a Wolt+ második évfordulójának megünneplésére a vállalat örömmel mutatja be a Wolt+ Hetek első kiadását – egy többhetes promóciós kampányt, amely kizárólag tagoknak szóló ajánlatokat és exkluzív ajánlatokat kínál az élelmiszerektől a kiskereskedelemig Európa-szerte. Magyarországon olyan nagynevű márkák is részt vesznek a kampányban, mint a Burger King, a Subway, a PizzaMe, a Zing és a Wolt Market.
A Wolt+ szolgáltatásról és a Wolt+ Hetekről bővebb információ ezen a linken érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >A pizza ment a legjobban a Wolton a magyar-svájci meccs alatt
A magyar-svájci EB-mérkőzés nemcsak a futballpályán kínált izgalmas pillanatokat, hanem…
Tovább olvasom >Dupla rendelés egyetlen házhozszállítási díjért a Woltnál
A Wolt bejelentette, hogy magyarországi felhasználói mostantól egyszerre két, ugyanazon…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >