Indul a Wolt+ Hetek
A Wolt+ Hetek kampány januárban három héten keresztül 14 piacot ölel fel, és több ezer ajánlatot kínál neves partnerekkel az éttermektől kezdve az élelmiszerboltokon át a kiskereskedőkig. A kampány a Wolt+ tagok számára elérhető.
A Wolt+ tagsági program ingyenes kiszállítást és kizárólag tagok számára elérhető előnyöket kínál. A program megfizethetőbb ajánlatokat, nagyobb választékot és kényelmet biztosít a Wolt ügyfelei számára, valamint további bevételt generál a kereskedelmi partnerei számára – írja az online szupermarket közleményében.
A bevezetés óta eltelt mindössze két év alatt a Wolt+ 20 piacra terjeszkedett, bevezetése óta a Wolt+ ügyfelei számára összesen több mint 70 millió eurót takarított meg, és több mint 75 000 kereskedőpartner számára biztosított további értékesítést az élelmiszer- és kiskereskedelemben.
A Wolt nemrégiben végzett helyi kereskedelmi felmérése kiemelte a helyi vállalkozások növekedési motorjának számító platformok jelentőségét. Csak 2022-ben a Wolt platformján keresztül több mint 120 000 kereskedő több mint 3 milliárd eurós forgalmat bonyolított le, és ez a szám csak növekedni fog.
„A helyi kereskedelmi platformok egyre nagyobb szerepet játszanak a mindennapokban, és mi mindig keressük a módját annak, hogyan tudunk innoválni és többet nyújtani ügyfeleink és partnereink számára. A Wolt+ a vásárlási élményt emeli ügyfeleink számára azáltal, hogy megtakarítást, választékot és megfizethető kényelmet kínál, miközben támogatja a vállalkozások növekedését a városokban és közösségekben”
– mondta Joonas Bienek, a finnországi Wolt+ vezetője.
A januárban gyakran tapasztalható anyagi nehézségekre tekintettel, és a Wolt+ második évfordulójának megünneplésére a vállalat örömmel mutatja be a Wolt+ Hetek első kiadását – egy többhetes promóciós kampányt, amely kizárólag tagoknak szóló ajánlatokat és exkluzív ajánlatokat kínál az élelmiszerektől a kiskereskedelemig Európa-szerte. Magyarországon olyan nagynevű márkák is részt vesznek a kampányban, mint a Burger King, a Subway, a PizzaMe, a Zing és a Wolt Market.
A Wolt+ szolgáltatásról és a Wolt+ Hetekről bővebb információ ezen a linken érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Márciustól egy órán belül érkezhet az online rendelés: a Wolt-ra költözik a SPAR online shopja
Nem szűnik meg, hanem 2025. március 21-től a Wolt-ra költözik…
Tovább olvasom >Immár ajándékozni is tudunk a Wolt-applikáción keresztül
Új funkció a Wolton: immár ajándékozni is tudunk az applikáción…
Tovább olvasom >40 magyar város 73 SPAR üzletének több mint 8000 termékét viszi házhoz a Wolt: Már a heti nagybevásárlást is online intézik a magyarok
Bolti árakon intézi helyettünk a nagybevásárlást a SPAR 73 magyarországi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >