Indul a turisztikai ügynökség téli országos forgalomélénkítő kampánya
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) országos forgalomélénkítő kampányt indít 2022. január 10. és február 28. között, amelyben a téli feltöltődési lehetőségeket népszerűsítik belföldön. A kampányhoz turisztikai szolgáltatók, szálláshelyek, vendéglátóhelyek, fürdők és attrakciók csatlakozását várják – közölte az MTÜ az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint a kampány a hazai wellness-lehetőségekre, a közös családi elvonulásokra, a szezonális gasztronómiára, a kulturális élményekre fókuszál, és arra hívja fel a magyar családok, párok, baráti társaságok figyelmét, hogy Magyarország a téli szezonban is számos élményt tartogat.
Az MTÜ várja azon turisztikai attrakciók és szolgáltatók jelentkezését, amelyek szívesen együttműködnek hazánk téli turisztikai forgalmának élénkítésében, és vállalják, hogy a január 10. és február 28. közötti időszakra „Téli feltöltődés” néven speciális kedvezményes ajánlatot hoznak létre. A részvétel jó lehetőség az év eleji, hagyományosan gyengébb forgalom növelésére – írták.
Az MTÜ a partnereket a csodasmagyarorszag.hu weboldalon gyűjti össze és teszi közzé, illetve az átfogó, országos kampányában kiemelten népszerűsíti majd a kedvezményes ajánlatokat. A kampányhoz való csatlakozás ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött. A jelentkezési adatlapot a szolgáltatóknak legkésőbb 2021. december 30-ig kell beküldeni. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Turizmus és energia: Új lendület Dél-Európának
A nemzetközi gazdasági gondolkodásban régóta meghatározó szerepet játszott a „globális…
Tovább olvasom >Eurostat: tovább emelkedett az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma
Az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött éjszakák becsült száma 2024-ben elérte…
Tovább olvasom >Airbnb-tiltás a VI. kerületben: hotellé alakulnak a magánlakások
2026. január 1-től tilos lesz magánszálláshelyeket üzemeltetni Terézvárosban, ami radikálisan…
Tovább olvasom >További cikkeink
Uborkabéka – A nap videója
Nem mindenkinek ajánlanánk, de attól még kreatív asztali „dísznek” tartjuk.
Tovább olvasom >Hipermarket-körutazás – A nap videója
A vásárlóbarát gondolkodás epikus példája egy stockholmi szupermarketben. Suzanne a…
Tovább olvasom >