Indul a Trade magazin innovációs versenye az INNO D’OR – Év innovációja 2023
Idén is keressük az értékteremtő innovációkat! Vegyen részt az alábbi felhívás és versenykiírás szerinti pályázaton, amennyiben Ön is szeretné, ha terméke, szolgáltatása megkaphatná az Inno d’Or – Év Innovációja 2023 díjat. A versenyre a 2022. január 1. és 2022. december 31. között bevezetésre került termékekkel és szolgáltatásokkal lehet nevezni a kiírásban megadott kategóriákban.
A termékek körébe ettől az évtől a MENTES termékek külön főkategóriában szerepelnek és külön indulnak a versenyen az eddig meghatározott fő és alkategóriák mellett! Vagyis amennyiben az ön termékének innovációs fókusza beltartalmi vagy csomagolás szempontból a „MENTESSÉGEN” van, úgy az adott főkategórián belül a „MENTES” alkategóriába is nevezhet.
Pályázhat élelmiszer, ital, háztartási vegyi áru, kozmetikai termék, adalékanyag, csomagolás, technológia és természetesen szolgáltatás is! Forgalmazást tekintve lehet fogyasztóknak szóló B2C vagy B2B piacra értékesített professzionális termék. Így a felhasználási terület lehet a háztartások vagy azok környezete, de akár ipari területnek számító egység is. Várjuk a gyártói márkákat és a kereskedelmi márkákat szintén külön főkategóriákba sorolva, így külön elismerésben részesíthetően!
Fontos, hogy az innováció meghatározható vásárlói, fogyasztói igényre nyújtson megoldást, valamely nevesíthető trendbe illő, vagy egy meglévő, meghatározható igényből inspirálódott fejlesztés eredménye legyen.
A megkülönböztető újdonságtartalmat a pályázatban be kell mutatni, amelyet a bíráló, nagyszámú szakmai zsűri fog értékelni. A pályázatban bemutatásra kerülő termék értékelését az innovációs tartalom, a lehetséges érzékszervi bírálat, fontossági alapon a termék külső megjelenése, bevezetési időt figyelembe véve értékelhető piaci eredményei alapján hozzák meg a zsűritagok.
A versenyben elért eredmények alapján kihirdetésre kerülnek a nyertes termékek, amelyek használhatják az „Inno d’Or – Év Innovációja 2023”, illetve az „Inno d’Or – Innovation of the Year 2023 in Hungary” logót.
Egy főkategóriában több nyertes is hirdethető az elért pontszámok alapján, amelyeket a szakmai zsűri úgy ítél meg, hogy összességében értéket teremtő újítása az adott területnek.
Azok a pályázók, akik (al)kategóriateremtő termékkel pályáznak, elnyerhetik a „Pioneer of the Future 2023” különdíjat.
A versenyt a Trade magazin évente hirdeti meg. A versenyre 2023. április 01-ig lehet benyújtani a pályázatokat kizárólag elektronikusan.
A szakmai zsűrizésre és érzékszervi bírálatra áprilisban kerül sor, eredményhirdetést 2023. május 11-én egész napos innovációs konferencia keretében tartunk!
Nevezési díj:
A nevezési díj 1. pályázat 99 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 89 000 Ft + áfa.
Termékcsaládok (íz, illat, kiszerelés variációk is termékcsaládnak minősülnek) és szolgáltatási csomagok esetén a nevezési díj 1. pályázat 149 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 129 000 Ft + áfa.
Kapcsolódó cikkeink
„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Átadták az „Év promóciója 2024”-díjakat
Idén 16. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >