Indul a Trade magazin innovációs versenye az INNO D’OR – Év innovációja 2023
Idén is keressük az értékteremtő innovációkat! Vegyen részt az alábbi felhívás és versenykiírás szerinti pályázaton, amennyiben Ön is szeretné, ha terméke, szolgáltatása megkaphatná az Inno d’Or – Év Innovációja 2023 díjat. A versenyre a 2022. január 1. és 2022. december 31. között bevezetésre került termékekkel és szolgáltatásokkal lehet nevezni a kiírásban megadott kategóriákban.
A termékek körébe ettől az évtől a MENTES termékek külön főkategóriában szerepelnek és külön indulnak a versenyen az eddig meghatározott fő és alkategóriák mellett! Vagyis amennyiben az ön termékének innovációs fókusza beltartalmi vagy csomagolás szempontból a „MENTESSÉGEN” van, úgy az adott főkategórián belül a „MENTES” alkategóriába is nevezhet.
Pályázhat élelmiszer, ital, háztartási vegyi áru, kozmetikai termék, adalékanyag, csomagolás, technológia és természetesen szolgáltatás is! Forgalmazást tekintve lehet fogyasztóknak szóló B2C vagy B2B piacra értékesített professzionális termék. Így a felhasználási terület lehet a háztartások vagy azok környezete, de akár ipari területnek számító egység is. Várjuk a gyártói márkákat és a kereskedelmi márkákat szintén külön főkategóriákba sorolva, így külön elismerésben részesíthetően!
Fontos, hogy az innováció meghatározható vásárlói, fogyasztói igényre nyújtson megoldást, valamely nevesíthető trendbe illő, vagy egy meglévő, meghatározható igényből inspirálódott fejlesztés eredménye legyen.
A megkülönböztető újdonságtartalmat a pályázatban be kell mutatni, amelyet a bíráló, nagyszámú szakmai zsűri fog értékelni. A pályázatban bemutatásra kerülő termék értékelését az innovációs tartalom, a lehetséges érzékszervi bírálat, fontossági alapon a termék külső megjelenése, bevezetési időt figyelembe véve értékelhető piaci eredményei alapján hozzák meg a zsűritagok.
A versenyben elért eredmények alapján kihirdetésre kerülnek a nyertes termékek, amelyek használhatják az „Inno d’Or – Év Innovációja 2023”, illetve az „Inno d’Or – Innovation of the Year 2023 in Hungary” logót.
Egy főkategóriában több nyertes is hirdethető az elért pontszámok alapján, amelyeket a szakmai zsűri úgy ítél meg, hogy összességében értéket teremtő újítása az adott területnek.
Azok a pályázók, akik (al)kategóriateremtő termékkel pályáznak, elnyerhetik a „Pioneer of the Future 2023” különdíjat.
A versenyt a Trade magazin évente hirdeti meg. A versenyre 2023. április 01-ig lehet benyújtani a pályázatokat kizárólag elektronikusan.
A szakmai zsűrizésre és érzékszervi bírálatra áprilisban kerül sor, eredményhirdetést 2023. május 11-én egész napos innovációs konferencia keretében tartunk!
Nevezési díj:
A nevezési díj 1. pályázat 99 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 89 000 Ft + áfa.
Termékcsaládok (íz, illat, kiszerelés variációk is termékcsaládnak minősülnek) és szolgáltatási csomagok esetén a nevezési díj 1. pályázat 149 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 129 000 Ft + áfa.
Kapcsolódó cikkeink
A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év Promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az…
Tovább olvasom >Tanulás másképpen!
Mindannyian jól tudjuk, az egész élet egy tanulási folyamat. Soha…
Tovább olvasom >Év promóciója 2025 verseny, felhívás és nevezés
A Trade magazin ismét versenyt hirdet az FMCG-szektor szereplői között…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad az árréstop, az NGM elégedett
A kormány az élelmiszerek, a háztartási cikkek, a banki számladíjak…
Tovább olvasom >Halasztás jött, felkészülés maradt: így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre az Omnibus fényében
A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára…
Tovább olvasom >Csendes átrendeződés a vállalkozói térképen – áprilisban tovább csökkent a társas cégek száma
2025 áprilisában tovább folytatódott a hazai vállalkozói szektor lassú átrendeződése.…
Tovább olvasom >