Indul a közösségi borkampány
Szeptember közepén a magyar bort népszerűsítő országos imázskampányt indít a Magyar Bormarketing Kht.
Az Akció-Nxs reklámügynökség által készített kommunikációs hadjárat szlogenje „magyar bor mindenkor”, célja pedig, hogy bemutassa a magyar borkultúra sokszínűségét.
A Magyar Bor közös márkát bevezető reklámfilmben ismert hazai közszereplők teszik le a voksukat a kulturált borfogyasztás mellett, és jelenítik meg azt a sokszínűséget, amelynek köszönhetően a bor a mindennapjainkat és ünnepnapjainkat megszínesítő, nemzeti italunkká vált. A kampányhoz tartozó weboldal a www.magyarbormindenkor.hu -n a reklámfilmben szereplő színészek, zenészek, médiaszemélyiségek borral kapcsolatos gondolatain, kedves történetein kívül hasznos információkkal szolgál magyar borkultúráról, a bor hazai gasztronómiai szerepéről és értő fogyasztásáról – írja a c-travel.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Növekszik a 3D-nyomtatott hús elfogadottsága Németországban
Németországban egyre nyitottabbak a fogyasztók a 3D-nyomtatott, laboratóriumi körülmények között…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >42 százalékkal csökkent a nettó üvegházhatású gázkibocsátásunk 1990-hez képest
Hazánk az európai viszonylatban jelenleg elért hetedik legjobb eredményével a…
Tovább olvasom >