Indul a közösségi borkampány
Szeptember közepén a magyar bort népszerűsítő országos imázskampányt indít a Magyar Bormarketing Kht.
Az Akció-Nxs reklámügynökség által készített kommunikációs hadjárat szlogenje „magyar bor mindenkor”, célja pedig, hogy bemutassa a magyar borkultúra sokszínűségét.
A Magyar Bor közös márkát bevezető reklámfilmben ismert hazai közszereplők teszik le a voksukat a kulturált borfogyasztás mellett, és jelenítik meg azt a sokszínűséget, amelynek köszönhetően a bor a mindennapjainkat és ünnepnapjainkat megszínesítő, nemzeti italunkká vált. A kampányhoz tartozó weboldal a www.magyarbormindenkor.hu -n a reklámfilmben szereplő színészek, zenészek, médiaszemélyiségek borral kapcsolatos gondolatain, kedves történetein kívül hasznos információkkal szolgál magyar borkultúráról, a bor hazai gasztronómiai szerepéről és értő fogyasztásáról – írja a c-travel.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >