Indul a K&H saját TikTok-csatornája, fókuszban a mobilbankolás
A bankok közül az elsők között indult a K&H hivatalos TikTok-csatornája augusztus közepén, amelyen kezdetben a mobilbankban elérhető funkciókat bemutató videók lesznek láthatóak.
A digitalizációs trendeknek megfelelően a K&H újra lépett: azután, hogy régóta reklámoz itt, augusztus 15-én a pénzintézet saját csatornája is elindult a TikTok-on, amely első körben a mobilbankolás rejtelmeiről szóló tartalmakkal jelentkezik. Nem véletlenül választotta a K&H a TikTok-csatornán megjelenő tartalmak esetében a mobilbanki funkciókat. A pénzintézet mobilbankját egyre többen használják. A mobilbanki applikáció olyannyira sikeres, hogy 2020 óta felhasználóinak száma megduplázódott. A mobilbank népszerűségéhez hozzájárul az is, hogy a pénzügyek mellett nem banki szolgáltatások is elérhetőek az alkalmazásban.
Mindennapi pénzügyek egyszerűen
“Különböző szituációkon keresztül mutatjuk meg a tiktokosoknak, hogy milyen sokféle funkció segíti az érintetteket a mindennapi pénzügyek menedzselésében. A TikTok ma már nem csak a legfiatalabbak csatornája és már nem csak táncoló, sminkelő tinédzsereket láthatunk rajta. Előszeretettel vagyunk úttörők egy-egy felületen való megjelenésben, így a Tinderen, Snapchaten is elsők között jelentünk meg pénzintézetként, a Reddit-en pedig szektoron kívül is elsőként hirdettünk. A TikTok-on 2019 óta reklámozunk és ennek most egy újabb állomása a saját csatorna indítása. A platformra lépéshez új mobilapplikációnk is remek apropót biztosított, és terveink szerint hetente 2-3 új videó jelenik majd meg itt” – mondta Horváth Magyary Voljč Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója.
A K&H TikTok-csatornáján keresztül megismerhetőek lesznek majd az új mobilbanki, valamint Kate, a digitális mobilbanki asszisztens új funkciói is. Az első néhány videó témája között szerepel elfelejtett PIN kód megtekintése mobilbankban, ATM kereső funkció, diszkrét mód, hogy ne láthassák illetéktelenek a számlaegyenleget, valamint utasbiztosítás kötése a mobilbankban. A csatorna a TikTok telefonra letöltött alkalmazásában érhető el, a tartalmak pedig megoszthatóak az ismerősökkel, rokonokkal, barátokkal, így egyre szélesebb körben kaphatnak aktuális információkat az érintettek. A K&H több hónapos előkészítést követően indította el a csatornát, a tartalmak elkészítésében a Mindshare-el működik együtt a pénzintézet.
Kapcsolódó cikkeink
Bank360: Máris tolonganak a bankok, hogy munkáshitelt adhassanak
A bankok többsége nem várt egy percet sem, már január…
Tovább olvasom >Elértek egy határt a lakásbiztosítások
Úgy tűnik, hogy Magyarországon elérte a maximumát azoknak a háztartásoknak…
Tovább olvasom >K&H: ennyivel drágultak a lakások a leginkább érintettek szerint
A középkorú magyarok pesszimistábban látják a lakások árának alakulását 2024…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: novemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 4,1, az előző havit 0,6 százalékkal haladta meg
2024. novemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >NGM: láthatóan kezd visszatérni a lakosság bizalma
A kormány azon dolgozik, hogy a gazdaság jobban teljesítsen, így…
Tovább olvasom >Fidelity Kitekintés 2025: Az USA készen áll a reflációra
A republikánusok fölényes győzelme a novemberi választásokon jelentősen megváltoztatta a…
Tovább olvasom >