Indul a gazdaságos kiszállítás a foodorán!
A foodora, hazánk vezető gyorskereskedelmi szolgáltatója tovább bővíti kiszállítási opcióit, hogy vásárlói még inkább saját igényeikhez igazíthassák rendeléseiket. Az új gazdaságos kiszállítási lehetőség bevezetésével a rugalmasság és a személyre szabhatóság új szintre lép: az akár 15%-os megtakarítást kínáló opció különösen azok számára ideális, akik költséghatékony megoldást keresnek, de nem szeretnének engedni a minőségi szolgáltatásból.
Kiszállítási díj kedvezményesen
A gazdaságos kiszállítási lehetőséggel egy vásárló akár 15%-ot is megtakaríthat a standard kiszállítási díjakhoz képest. Az új opció kifejezetten azoknak szól, akik nem bánják a hosszabb kiszállítási időt, viszont szívesen spórolnának a kiszállítási díjon. A foodora kiszállítási lehetőségei a felmerült különböző fogyasztói igényekre kínálnak személyre szabható és rugalmas megoldást.
A gazdaságos kiszállítás az éttermek számára is extra időt ad az ételek összekészítésére, így a túlterheltségüket is enyhíthetjük egy csúcsidőszakban, míg a foodora az útvonal még pontosabb optimalizálásával tudja hatékonyabbá tenni a megrendelések kiszállítását.
Ez nem csak megfizethetőbbé teszi a házhoz szállítást, de az éttermek is több rendeléshez juthatnak. Mindezt az ételek minőségét érő kompromisszumok nélkül – hiszen a folyamat során nem a kiszállítás indul meg később, hanem az éttermek kezdik később elkészíteni a rendeléseket.
“A gazdaságos kiszállítás fő célja, hogy még inkább megfizethető és rugalmas legyen a foodora szolgáltatása. Az új funkcióval teljessé vált a kiszállítási palettánk, ez lehetővé teszi, hogy a vásárlónk maga döntsön, hogy éppen a megfizethetőség vagy a gyorsaság a fontos számára. Sokak számára a gyorsaság a legfontosabb, nekik az elsőbbségi kiszállítás eddig is remek opció volt, akik viszont inkább a pénztárcakímélő megoldásokat helyezik előtérbe, számukra a gazdaságos kiszállítás egy remek új alternatíva.”
– mondta el Garay Péter, a foodora ügyvezetője.
“A kiváló rendelési élmény elérése a legfőbb küldetésünk, és ennek ugyanúgy részét képezik a vásárlóink, mint a platformon megtalálható éttermek és a futárpartnerek is. Az új kiszállítási lehetőség mindhárom fél számára előnyökkel jár, vásárlóink pénzt takaríthatnak meg, ezáltal éttermi partnereink rendelései is növekednek, míg futárpartnereink a pontosabb tervezés miatt kevesebb időt töltenek várakozással.”
A gazdaságos kiszállítás főbb jellemzői
- Alacsonyabb kiszállítási díjak: a díjakat több tényező is befolyásolhatja, a foodora felhasználók akár 15%-os megtakarítást is elérhetnek a standard szállítási díjakhoz képest.
- Változatlan, magas minőség: az éttermek a folyamat során később kezdik el a rendelések elkészítését, így az étel ugyanúgy frissen érkezik meg.
- Optimálisabb kiszállítási útvonal: a rendelések csoportosításával a kiszállítási útvonalakat hatékonyabban lehet tervezni.
- Rugalmas és személyre szabható: A foodora, a gazdaságos kiszállítási lehetőség bevezetésével, már négy kiszállítási opcióval rendelkezik, ezáltal minden rendelés személyre szabható és rugalmas a foodorázók számára.
A foodoráról
A foodora kiszállítási szolgáltatása Európa 6 országában (Ausztriában, Csehországban, Magyarországon, Finnországban, Norvégiában, Svédországban) viszi házhoz a szabadságot azáltal, hogy időt spórol a megrendelőknek olyan dolgokra, amelyek igazán fontosak számukra. A foodora gyors, gördülékeny és megfizethető szolgáltatása összeköti a vásárlókat az éttermekkel és üzletekkel, ahonnan bármit házhoz szállít, legyen szó egy kiadós ebédről, háztartási termékekről, vagy éppen a heti nagybevásárlásról, mindezt akár 30 perc alatt. A Delivery Hero hálózat tagjaként, a foodora a világ legnagyobb gyorskereskedelmi platformjának része, Magyarországon több, mint 1000 településen érhető el.
Kapcsolódó cikkeink
Fuvarozás egy kattintásra: közeleg a kamionos Uber kora?
Ha valakinek van egy biciklije vagy robogója, könnyen lehet belőle…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >