Indul a Coca-Cola 2023-as COKE STUDIO™ nyári zenei programja
A Coca-Cola felejthetetlen zenei nyarat ígér a rajongóknak 2023-ra: a COKE STUDIO™ zenei platformján keresztül vadonatúj, magával ragadó zenei élményeket kínálnak Európa-szerte és azon túl. Az új zeneszámokkal, elképesztő mixekkel, a COKE STUDIO™ élő zenei eseményekkel és a szezon legnagyobb és legjobb fesztiváljaival a Coca-Cola „igazi varázslatot” hoz 2023 nyarára. Magyarországon idén nyáron számos fesztiválon is találkozhatnak a rajongók a Coke márkával, a COKE STUDIO™ pedig három rendezvényen lesz jelen.
A Coca-Cola bemutatta a COKE STUDIO™ első eredeti zeneszámát: a „Be Who You Are (Real Magic)” himnuszával és klipjével indítja el az idei nyári szezont. A Grammy-díjas amerikai dalszerző és zenész, Jon Batiste által írt és előadott új számban – amely az önmagunkhoz való hűség erejét ünnepli – a NewJeans, J.I.D, Camilo és Cat Burns működnek közre.
A legfrissebb meglepetés, hogy megérkezett a COKE STUDIO™-ba az idei Sziget fesztiválon is fellépő Imagine Dragons és az Inner City Youth Orchestra of Los Angeles közös alkotása, a „Symphony” is, amely a COKE STUDIO™ YouTube csatornáján már megnézhető.
A COKE STUDIO™ platform a nyár folyamán még több egyedi zenei tartalmat kínál majd, így például 9 vadonatúj, több előadóval készült, különböző stílusokat ütköztető dallal világszerte, amelyeket létrehozásában olyan előadók vesznek részt, mint például Sam Smith. Mindegyik előadó saját exkluzív COKE STUDIO™ sessiont is rögzített, amely júniusban és júliusban minden zenei platformon elérhető lesz a zenerajongók számára.
Az első himnusz megjelenéséről Jon Batiste így nyilatkozott:
„Büszke vagyok arra, hogy a Coca-Colával együttműködve a támogatás és az emberség üzenetét oszthatom meg a világgal a zenémen keresztül. A Coke Studio platformja összehozza a különböző kultúrák előadóit, hogy együtt ünnepeljük kulturális különbözőségeinket és mindannyiunk végső egységét. Ez egy olyan nem hagyományos, innovatív megközelítés, amely nagyon közel áll hozzám. Amikor a „Be Who You Are (Real Magic)” című számot írtam, az inspirált, hogy egy olyan himnuszt alkossak, amely megragadja az igazi varázslatot, ami akkor történik, amikor őszintén megmutatjuk magunkat másoknak. A himnuszban a világ minden tájáról érkező új barátaim, ezek a fenomenálisan különleges művészek: NewJeans, Camilo, J.I.D és Cat Burns mutatkoznak be. Nagyon jól éreztük magunkat együtt, és remélem, hogy ez a rajongók számára is nyilvánvaló lesz.”
A határtalan kreativitás és a COKE STUDIO™ platform páratlan új zenéi mellett élő zenei élményekkel is gazdagodhatnak a rajongók, akik a Coca-Cola révén Európa legnépszerűbb fesztiváljára is eljuthatnak, így kerülve még közelebb az élő zenei tartalmakhoz. Idén nyáron a Coca-Cola és a Fanta ízek, valamint a Sprite termékek csomagolásával egy óriási promóció keretében a fogyasztók zenei és nyári nyereményeket, például fesztiváljegyeket és nyereménytárgyakat nyerhetnek. Emellett a COKE STUDIO™ Live Meet-Ups fellépőivel is garantálják a felejthetetlen zenei pillanatokkal teli szezont.
Magyarországon idén nyáron három fesztiválon is találkozhatnak a rajongók a COKE STUDIO™-val. Az együttműködő rendezvények között ott lesz a magyarországi Sziget Fesztivál is, ahol a nagyszínpaddal szemben, valamint a Coke Studio Experience nevű helyszínen találkozhatnak a márkával. Utóbbi, a tavalyinál lényegesen nagyobb bulihelyszínén a nagyszínpad program szünetei alatt és a koncertek után közkedvelt magyar DJ-k egész éjjel játsszák a legnagyobb slágereket, emellett a szerencsések backstage túrán is részt vehetnek. A SZIN Fesztiválnak idén a Coca-Cola lesz a névadó szponzora: itt akár a nagyszínpadra kiváló rálátást biztosító COKE STUDIO hangosító toronyba, illetve annak tetejére is feljuthatnak a látogatók. A torony nagyméretű kivetítőjén pedig távolabbról is követhetők majd a koncertek. Idén újdonságként az Inota Fesztiválon is lesz COKE STUDIO™. Mindezek mellett számos más hazai fesztiválon is jelen lesz a Coca-Cola márka.
A neves nemzetközi együttműködő rendezvények a következők:
-
- Lollapalooza, Stockholm, Sweden (June 29-July 1)
- Tomorrowland, Boom, Belgium (July 21-23 and July 28-30)
- Lollapalooza, Paris, France (July 21-23)
- Lollapalooza, Chicago, US (August 3-6)
- Untold, Cluj-Napoca, Romania (August 4-7)
- Sziget, Budapest, Hungary (August 10-15)
- Coca-Cola Music Experience, Madrid, Spain (September 1-2)
- Lollapalooza, Berlin, Germany (September 9-10)
- Coachella, California, USA (April 2024)
A Coca-Cola és a Fanta ízek, valamint a Sprite termékek promóciós csomagolásain a Coca-Cola alkalmazásra QR-kódok találhatók majd. Ezeken keresztül nemcsak a kupakokon és nyitófüleken található promóciós kódok tölthetők fel számos nagyszerű zenei nyereményért, hanem különböző tartalmakhoz, játékokhoz is hozzá lehet férni, köztük a Coke Studio Zenetárhoz. A promóciós csomagolások már megtalálhatók a boltok polcain.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >