Indul a CheckINN Turisztikai innovációs verseny felsőoktatási hallgatóknak
A CheckINN Turisztikai Innovációs HUB idén is meghirdeti felsőoktatási hallgatóknak szóló innovációs versenyét; a legjobbak 3 millió forintos ösztöndíjat és mentorálást nyernek – közölte szerdán az MTI-vel a CheckINN.

A szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a zöld innovációs megoldásokra
A Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány által létrehozott CheckINN Turisztikai Innovációs HUB versenyén az induló háromfős csapatoktól olyan innovatív ötleteket várnak, amelyekkel a turizmus területén szeretnének változást hozni.
A versenyen két kategóriában, szállodaipar-vendéglátás és aktív turizmus területén várják az ötleteket. A szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a zöld innovációs megoldásokra, de lehet pályázni digitális és IT innováció, valamint szolgáltatás/termék és marketing fejlesztés témában is.
Kiemelték: az elmúlt három évben több mint 250 csapat, összesen 750 hallgató vett részt a versenyben. A pályázatokon számos olyan ötlet született, melyek ma már a turizmus meghatározó elemei.
Az egyik legkiemelkedőbb és legfrissebb sikertörténet a „Vízi Mozi” projekt, mely egy újszerű mozi élményt kínál, ugyanis csónakázás közben filmet lehet nézni. Az ötlet a 150. születésnapját ünneplő Budapest egyik különleges programelemeként valósult meg a Városligeti Csónakázótavon. Egy másik sikeres projekt az „Illatok kalandjátéka”, amelyet egy érzékszervi kiállítás formájában először Kecskeméten rendeztek meg 2022-ben – ismertették a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
Az utazási kibercsalásokra is figyelmeztet az MNB nyári kampánya
A nyaralás alatti pénzügyi kockázatok csökkentését támogatja a Magyar Nemzeti…
Tovább olvasom >Élénk húsvéti légiforgalmat kezelt a HungaroControl
A húsvéti időszakban jelentősen erősödött a forgalom Magyarország légterében a…
Tovább olvasom >Tíz év alatt meg akarják duplázni a vízitúrázók számát Magyarországon
A Nemzeti Víziturisztikai Stratégia legfőbb célkitűzése, hogy Magyarországon a következő…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >