Indul a CheckINN Turisztikai innovációs verseny felsőoktatási hallgatóknak
A CheckINN Turisztikai Innovációs HUB idén is meghirdeti felsőoktatási hallgatóknak szóló innovációs versenyét; a legjobbak 3 millió forintos ösztöndíjat és mentorálást nyernek – közölte szerdán az MTI-vel a CheckINN.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2023/09/pexels-oleksandr-p-1004584.jpg)
A szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a zöld innovációs megoldásokra
A Magyar Turisztikai Szövetség Alapítvány által létrehozott CheckINN Turisztikai Innovációs HUB versenyén az induló háromfős csapatoktól olyan innovatív ötleteket várnak, amelyekkel a turizmus területén szeretnének változást hozni.
A versenyen két kategóriában, szállodaipar-vendéglátás és aktív turizmus területén várják az ötleteket. A szervezők kiemelt figyelmet fordítanak a zöld innovációs megoldásokra, de lehet pályázni digitális és IT innováció, valamint szolgáltatás/termék és marketing fejlesztés témában is.
Kiemelték: az elmúlt három évben több mint 250 csapat, összesen 750 hallgató vett részt a versenyben. A pályázatokon számos olyan ötlet született, melyek ma már a turizmus meghatározó elemei.
Az egyik legkiemelkedőbb és legfrissebb sikertörténet a „Vízi Mozi” projekt, mely egy újszerű mozi élményt kínál, ugyanis csónakázás közben filmet lehet nézni. Az ötlet a 150. születésnapját ünneplő Budapest egyik különleges programelemeként valósult meg a Városligeti Csónakázótavon. Egy másik sikeres projekt az „Illatok kalandjátéka”, amelyet egy érzékszervi kiállítás formájában először Kecskeméten rendeztek meg 2022-ben – ismertették a közleményben.
Kapcsolódó cikkeink
VIMOSZ: optimizmus a turisztikai szektorban
Kitartó optimizmus jellemzi a magyarországi turisztikai szektort, az ágazat szereplői…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: Pokol van a Balaton partján
A Balatoni Turizmus Szövetség (BTSZ) közleményben hívta fel a figyelmet…
Tovább olvasom >Mi a drágább? A horvát tengerpart vagy a Balaton?
A magyarok körében Horvátország évek óta az egyik legkedveltebb nyári…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >