Indiai vállalkozás indításáról állapodott meg a Nestlé és a Dr. Reddy’s gyógyszeripari csoport
A svájci óriás indiai részlege kezdetben kisebbségi részesedéssel rendelkezik majd az új üzletágban.
A Nestlé indiai részlege a Dr. Reddy’s Laboratories gyógyszeripari csoporttal közös vállalkozást indított orvosi táplálkozási készítmények és étrend-kiegészítők gyártására és értékesítésére.
A tőzsdén jegyzett Nestlé India kezdetben 49%-os részesedéssel rendelkezik majd a vállalkozásban, a többi a hyderabadi székhelyű Dr Reddy’s tulajdona lesz.
A megállapodás értelmében a Nestlé India vételi opcióval rendelkezik részesedésének hat év múlva „tisztességes piaci értéken” 60%-ra növelésére – olvasható a tőzsdei bejelentésben.
A vállalatok tervezik, hogy együtt dolgoznak majd Indiában és „más meghatározott területeken” – tette hozzá a tőzsdei közlemény.
A Nestlé India és a Dr. Reddy’s a következő kategóriákat tervezi megcélozni: „anyagcsere, kórházi táplálkozás, egészséges öregedés, általános wellness, női egészség és gyermektáplálkozás”.
A leendő partnerek arra számítanak, hogy a vállalkozás a Nestlé India április 1-jén kezdődött 2024/2025-ös pénzügyi évének második negyedévében kezdheti meg működését.
A Nestlé India a március végéig tartó 15 hónapra vonatkozó pénzügyi eredmények közzétételével egy időben belentette be a megállapodást.
Ebben az időszakban a vállalat – amelyben a Nestlé többségi részesedéssel rendelkezik – 242,76 milliárd indiai rúpia (2,91 milliárd dollár) árbevételt ért el, ami 39,33 milliárd rúpiával növelte a nettó nyereséget.
Just Food
Kapcsolódó cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >A testsúlykontrollt támogató italt dob piacra a Nestlé
A Boost étkezés előtti ital a globális élelmiszeróriás legújabb terméke,…
Tovább olvasom >2028-ig ezer kávézóra bővítené Starbucks hálózatát a Tata Indiában
A Tata Consumer Products (TCPL) jelentős bővítést tervez a Tata…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >